“verjaardagsdiner”
Beoordeling van Watertuin Schiedam

Watertuin Schiedam
Geclassificeerd als nr. 5 van 104 Restaurants in Schiedam
Beschrijving: Op een verhoging (terp) biedt het, uit hout opgebouwde, restaurant een rustgevende en natuurlijke uitstraling aan in het park, met aan de voorkant een overdekte veranda en aan de achterzijde een vlonderterras. Aan de gehele zijkant bevindt zich een houten serre met schuifdeuren die bij mooi weer geopend kunnen worden. Watertuin Schiedam is de 3e vestiging van Watertuin naast Naaldwijk en Spijkenisse, met in totaal nu 180 zitplaatsen en het terras biedt heeft binnenkort zo’n 150 zitplaatsen. Binnen is er volop gebruik gemaakt van natuurlijke materialen; natuursteen en o.a. berkenhouten wanden maar ook veel planten. Prachtige, grote potten met palmen en orchideeën zorgen voor knusse hoekjes met op iedere houten tafel een karakteristiek bonsaiboompje. Sfeervolle hanglampen zorgen voor de juiste sfeer zowel overdag als in de avond. Voor de kinderen is de naast gelegen speeltuin in het Volkspark een ideale speelgelegenheid, vanuit het terras en serre kunnen de ouders erop toe kijken. Watertuin Schiedam is zeer betrokken bij het Volkspark en zorgt ervoor in samenwerking met de gemeente dat de perken worden onderhouden en het zwerfafval wordt opgeruimd.
16 januari 2019 beoordeeld

goed en lekker gegeten,de verjaardagsakti is heel fijn ,we doen dit elk jaar,hoop nog eens in de zomer o t terras te lunchen,ligt in heerlijke groene omgeving ,.

Datum van bezoek: november 2018
Carola L, Servicedesk van Watertuin Schiedam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Beste Daniel,

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en uw recensie over ons restaurant. Wij hopen u snel terug te zien!

Team Watertuin Schiedam

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste kerstdagbij de watertuin wezen eten en het eten was lekker en de service was goed . Bediening is erg vriendelijk. Ik weet dat je met kerst altijd duurder uit bent maar bijna 20 euro pp xtra betalen en hetzelfde eten krijgen vind ik niet normaal . Ik had iets luxere/andere gerechten verwacht . Meer kerstsfeer .
Gemiste kans

Datum van bezoek: december 2018

Beste Jacqueline,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat wij niet tegen uw verwachtingen opgewassen waren op eerste kerstdag. Wij zullen hier voortaan op gaan letten en hopen u volgende keer tevreden te kunnen stellen. Hopelijk tot ziens!

Team Watertuin Schiedam

13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste keer waren we hier met vrienden, maar we komen er ook vaak met de kinderen. De sfeer in Schiedam is prettig en ongedwongen. Je eten kan net even wat pittiger gemaakt worden als je wilt. Vriendelijk personeel. Gewoon fijn om bij de watertuin te zijn. We zijn in Spijkenisse, Naaldwijk en Schiedam geweest. We vinden zelf Schiedam de prettigste.

Datum van bezoek: december 2018

Beste Clara,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u genoten hebt van uw bezoek. Wij hopen u snel terug te zien!

Watertuin Schiedam

13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ivm mijn verjaardag zijn we gisteren gaan eten bij de Watertuin in Schiedam. Het personeel is heel erg vriendelijk. Het eten was gevarieerd en lekker. Ook waren de koks aan het adviseren over het eten. Ik heb een gezellige verjaardag gehad met ons gezin. En een leuke bijkomstigheid is dat de jarige gratis mee mag eten.

Datum van bezoek: november 2018
9 oktober 2018 beoordeeld

Was door schoondochter uitgenodigd. Was een leuke ervaring, nu hou ik van bediening in een restaurant. Maar dit is net als een wok zelfbediening. Maar wel van hoge kwaliteit. Dus bij binnenkomst betaal je voor elk half uur dat je denk daar te zitten en kan je dan daarna eten en drinken zoveel als je wil.En er is veel ruim assortiment, goede kwaliteit en voor echt ieder wat wils. Leuk en zeer vriendelijk personeel. Mooie lokatie. Gratis parkeren. Zeer positief en goed eten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Watertuin Schiedam bekeken, bekeken ook

Schiedam, Zuid-Holland

Schiedam, Zuid-Holland

In Watertuin Schiedam geweest? Deel je ervaringen!