“Slecht.”
Beoordeling van La Cubanita

La Cubanita
Geclassificeerd als nr. 35 van 112 Restaurants in Schiedam
4 weken geleden beoordeeld

Eten soms koud,personeel vind het belangrijker om de tafels voor de volgende dag klaar te maken dan de lege bakjes van de gasten weg te halen,zetten gewoon nieuwe bestellingen tussen de troep op tafel.Ook niet prettig om tegen de lege glazen en borden en zelfs 2 vaatdoeken dat verzameld is op de bar aan te kijken als je gezellig uit eten bent.Nooit meer voor mij.

Datum van bezoek: september 2019

6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Op een zaterdagavond in een volle zaak. Voldoende bediening van vriendelijke meiden die alles goed in de gaten hielden. Het was een hele relaxte sfeer, muziek niet te hard, eten goed warm, nergens lang op hoeven wachten.
Het tempo tussen de gerechtjes door was uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Ben hier nu al een paar keer wezen eten en afgelopen maand weer geweest en op t terras gezeten. Was me zeker weer een plezier!!!

Datum van bezoek: juni 2019
14 april 2019 beoordeeld

Leuk gezellig restaurant met lekkere tapas. Toen we kwamen was er een stoel versierd, we hadden een jarige in ons midden en verliepen de bestellingen vlot. Op een gegeven moment ging het haperen. Wat er aan tapas besteld was kwam niet, wel kwamen er andere dan bestelde tapas. En ondanks dat het echt niet druk was, een maandagavond en er genoeg personeel rond liep, werden de lege bordjes niet meer opgehaald. De koffie werd gewoon gebracht en op een volle tafel met lege, vieze borden gezet. Vonden dit wel een minpunt. Moesten ook voor het betalen op zoek gaan naar personeel, was gewoon niemand zichtbaar aanwezig. Maar om positief te eindigen, de tapas waren erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2019
10 februari 2019 beoordeeld

De tijd vloog om, terwijl mijn man en ik zaten te genieten van een variëteit aan tapas, de een nog lekkerder dan de andere. Omdat we beiden bierdrinkers zijn, heb ik geen mening over de cocktails, behalve dan dat ze er heel leuk uitzien op de kaart. Het restaurant is bijzonder sfeervol en de bediening vriendelijk en adequaat. De prijs meer dan redelijk! We komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die La Cubanita bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

Schiedam, Zuid-Holland

In La Cubanita geweest? Deel je ervaringen!