AnitaS
Drunen, Nederland

Fijn hotel voor weekend Schiedam

4,0 van 5 bollen9 jul 2022 beoordeeld
Fijn hotel voor een lang weekend Schiedam. Aan de rand van de stad. Met buitenzwembad (koud water), perfect ontbijtbuffet, mooie schone kamer, lekker bed, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, fietsverhuur, lift, niet te groot opgezet.
Datum van verblijf: juli 2022
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van Novotel Rotterdam-Schiedam
1.9 km van Novotel Rotterdam-Schiedam
0.9 km van Novotel Rotterdam-Schiedam
Meer hotels in Schiedam bekijken
Beoordeeld op 1 december 2021

Als Senior Receptionist een bezoekje gebracht aan dit uitstekend hotel.
Heb met mijn partner een perfect verblijf gehad.
Hospitality,
Clean Rooms
This is the Hotel to be in Rotterdam/ Schiedam.PERFECT

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Wij zijn hier geweest met onze 2 kleinkinderen. Hadden de geschakelde kamers geboekt., die ons goed bevielen. Werden zeer vriendelijk te woord gestaan. Bediening aan de bar was ook vriendelijk. KInderen hebben heerlijk gezwommen in het zuivere zwembad. 's morgens een zeer uitgebreid en lekker ontbijt

"s avonds wilde ik de airco wat hoger zetten, omdat hij op de laagste stand stond. Daarna een grote brandlucht in de kamer. Ik meteen naar de receptie, en toen bleek dat je als klant de airco niet kan bedienen, omdat die centraal geregeld wordt. Heb de tip neergelegd dat ze dit dan even duidelijk moeten vermelden. Kreeg van Receptioniste oprechte excusus.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Goed hotel, vrolijk en behulpzaam personeel. Uitstekende service. Hotel is schoon. Prima prijs kwaliteit verhouding. Uitgebreid ontbijtbuffet. Lekker zwembad.
Maar gewoon erg jammer dat het halve hotel bezet is door een bepaalde groep mensen die voor behoorlijk wat overlast zorgen. De vrouwen gaan met compleet zwarte “ gewaden” het zwembad in. Erg onhygiënisch, zeker nu met Corona. Het hotel staat dit toe. Ook komen ze met 6 personen uit een 2 pers. Kamer. .. Bij het ontbijt creeeren ze hun eigen mega buffet op tafel om vervolgens de helft te laten staan. En tot diep in de nacht laten ze hun kinderen op de gang rennen en schreeuwen zelf mee.
Dus nee, hierdoor zouden wij hier toch niet meer komen.
Teveel ergernis en overlast. Dan betalen we toch liever iets meer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 15 februari 2021

Ondanks de corona tijd alles heel goed geregeld, zelfs een goede keuken!!!!
Klein puntje voor de TD: tijdens de winter (feb 2021)was de kamer moeilijk tot niet op de gewenste temperatuur te krijgen............ vandaar de gemiddelde waardering

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 december 2020

1 nacht in dit oude vieze hotel verbleven. Volgens de corona richtlijnen zou er extra zijn en worden schoongemaakt... heel bijzonder dat als mijn dochtertje dan onder bed allerlei "etensresten" vind! Een klacht indienen is hier ook vrij zinloos. De manager belooft keer op keer aan zijn receptioniste dat hij een dag later reageert... deze reactie laat echter weken op zich wachten. Als klant wordt je hier gewoon als lastig gezien en bij moeilijke vragen reageert hij gewoon helemaal niet! Dan geprobeerd om een klacht bij het hoofdkantoor in te dienen... dit is helemaal lachwekkend. Eerst wordt de klacht afgewezen. Daarna blijkt die betreffende afdeling helemaal geen klachten te behandelen. En dan weer een maand later een niets zeggende Engelse reactie.
Mijn advies. Hier niet overnachten. Het is oud en vies. En de manager is helemaal schandalig. Het enige positieve is de dame van de receptie.

Datum van verblijf: augustus 2020