alida2024

zeer sfeervol hotel met zeer goede service

Beoordeling van Stadsvilla Mout
5,0 van 5 bollen19 feb 2024 beoordeeld
Unieke verrassing achter een grachtenpand. Mooi vormgegeven, ingericht. Zeer vriendelijke personeel. Mooie vertrekken. Rustige sfeer. Voelde me heel welkom. Persoonlijke aandacht. Je wordt niet aan je lot overgelaten.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Stadsvilla Mout
  • ZenHotels.com
1.9 km van Stadsvilla Mout
Meer hotels in Schiedam bekijken
Beoordeeld op 17 februari 2024

Hotel met een goede ligging in het oude centrum van Schiedam. Een kleine betalende parking voor het hotel en men kan de betaling parking laten regelen door het hotel met dan een betaling bij vertrek. Er is ook een parkeergarage. Ligt dichtbij alle bezienswaardigheden van Schiedam. Ook dichtbij een aantal restaurants en dicht bij tram halte (minder dan 10 min stappen). Ook trein station binnen de 15min stappen te bereiken. Heel vriendelijke ontvangst aan de receptie waarbij we onmiddellijk iets te drinken aangeboden kregen met daarbij de uitleg over werking van hotel. We hadden een upgrade gekregen naar een haven suite. Mooie ruime kamer met een kleine kitchenette (frigo, koffie en thee faciliteit, microgolf en pompsteen). Relatief kleine badkamer maar wel voldoende ruimte en voorzieningen. Naast de inkom een living met zitbank en TV. Mooi zicht op de straat. Is gelegen in een zeer rustige omgeving dus geen probleem van omgevingslawaai. Bed in de schuine kant van de kamer maar dat is niet echt een probleem. Ruim en heel goed bed. Aan bed mogelijk tot opladen van elektronisch materiaal via USB poort. Heel lekker ontbijt met alle voldoende keuze(Lekker brood en ontbijtkoeken, vers fruit met yoghurt, eitjes enz). Koffie via een automaat. Tot laat inde avond mogelijkheid tot maken van thee en koffie in de ontbijtruimte. Kortom een echte aanrader voor een verblijf. Dicht bij Rotterdam en Delft maar ik zou hier verblijven.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 29 januari 2024

Wij vonden het een prachtig sfeervol hotel met een hele mooie ruime kamer. Alles was aanwezig. Ontbijt was ook uitstekend verzorgd met allemaal vriendelijke mensen. Locatie is ook uitstekend in het oude centrum. Aanrader!

Beoordeeld op 21 januari 2024

Mooi gelegen, modern ingericht hotel. Ontbijt kleinschalig maar ruime keuze. Prachtig uitzicht vanuit kamer 12 op het water, de boten en historische panden, zeker met de pas gevallen sneeuw. Opbergruimte op de kamer schiet bij een langer verblijf waarschijnlijk wat tekort (style over substance). Gastvrije ontvangst, kleinigheidje en versiering op de kamer vanwege verjaardag. Erg attent!

Beoordeeld op 21 januari 2024

Wat een fijne plek! Samen met mijn dochtertje (3jaar) heerlijk tot rust gekomen na een dagje Blijdorp. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne sfeer en smaakvol ingericht, zowel in de ontbijtruimte beneden als op de kamer (familiekamer). De kamer was erg schoon en van alle gemakken voorzien. Ook het ontbijt was heerlijk. We komen zeker nog eens terug!

Kamertip: Als je niet vooraf online incheckt, ben je wel even bezig met het invullen van de formulieren. Wel met lekkere koffie in een fijne ruimte!
Beoordeeld op 29 december 2023

Alles was heel goed geregeld. De kamer, het ontbijt, de sfeer. We hebben een heel prettig verblijf gehad. De ligging is heel mooi, langs de haven en dichtbij het centrum. Het personeel is heel vriendelijk

Datum van verblijf: december 2023