Agoda.com
PricelineUS$ 118
eDreamsUS$ 113
Beoordeeld op 29 november 2021

Uitstekend verblijf! Aanrader!
Leuk om rustig te verblijven als en Rotterdam wil bezoeken maar wil overnachten uit de drukte. Wij bezochten Rotterdam met de fiets (kan je huren bij hotel) en dat was echt ideaal! Supervriendelijk personeel!

Datum van verblijf: november 2021
Stadsvilla Mout, Gastenservice/Front Office van Stadsvilla Mout Rotterdam-Schiedam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste, Heel hartelijk dank voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te lezen dat us zo genoten heeft van onze Stadsvilla en Schiedam. Wij hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels and Suites. Fine Greetings Team Mout

Beoordeeld op 22 november 2021

Mout doet de term stadsvilla eer aan! Het pand ligt op een van de mooiste plekken van Schiedam.
De kamers zijn sfeervol, ruim, voorzien van zithoek, eethoek en keukenblok.
Het ontbijt is luxe en origineel (maar wel aan de prijs)

Datum van verblijf: november 2021
Stadsvilla Mout, Gastenservice/Front Office van Stadsvilla Mout Rotterdam-Schiedam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Beste, Heel hartelijk dank voor deze zeer mooie review. Wat fijn om te leze dat us zo genoeten heeft van onze Stadsvilla en Schiedam. Wij hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels and Suites. Fine Greetings Team Mout

Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Verzorgd, mooi pand mooie kamers
Schoon
Vriendelijk personeel
Locatie centrum Schiedam
Ontbijt deels uitgeserveerd deels buffet
Warm welkom
Voortraject erg netje, mail contact

Gevonden via bookings, direct telefonisch geboekt. Ging snel. We hadden de gezinskamer/studio. Ruim!

Kamertip: Parkeren voor de deur. Niet gratis maar wel goedkoop. Lopend naar de watertaxi en snel in centrum Rotterdam. Een beleving op zich zelf!

Beste Guide,

Heel hartelijk dank voor deze zeer mooie review. Wat zijn om te lezen dat alles zo naar wens was tijdens uw verblijf in onze Stadsvilla. WIj hopen u in de toekomst wellicht nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels and Suites.

Fine Greetings,

Team Mout

Beoordeeld op 8 november 2021

vriendelijk personeel. prachtige kamer. heerlijk ontbijt. zeer sfeervol.
De sfeer was heel goed. de lokatie is prachtig. heerlijk verblijf in een historisch deel van de stad.
Mondkapje zou gratis moeten worden verstrekt, en geen 4.50 euro voor de klant moeten kosten. Dat was het enige minpuntje. Verder prima.

Datum van verblijf: november 2021
Stadsvilla Mout, Gastenservice/Front Office van Stadsvilla Mout Rotterdam-Schiedam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Beste Schoon,

Heel hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf in onze stadsvilla. Wij nemen uw opmerking mbt de kosten van het mondkapje mee in ons overleg ter verbetering van onze dienstverlening. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels.

Fine greetings,

Esther Schoutrop

Beoordeeld op 3 november 2021 via mobiele applicatie

Wij verbleven een week in dit hotel. Parkeren kan voor de deur, er zijn bijna altijd wel plekken vrij.
De kamer was mooi, ruim en fris. Heel sfeervol.

+ sfeer
+ stilte kamers, je hoort bijna niets behalve de trappen

- ontbijt, je zit met anderen aan tafel, niet zo mijn ding, je hoort alles wat anderen zeggen. Verder ook geen al te bijzonder ontbijt. De plateaus met plakjes kaas en vlees lijken al uren te liggen, lekker zweterig.
- het jongere personeel kun je niet om een boodschap sturen, parkeervergunning was niet aangezet, tweede pasje voor de kamer zou niet mogelijk zijn, er zou nog niet betaald zijn of toch wel. Treurig
- kamers zijn koud, centrale verwarming reageert niet op thermostaat

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Milkman,

Heel hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf in onze stadsvilla. Wij nemen uw opmerkingen mee in ons overleg ter verbetering van onze dienstverlening. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels.

Fine greetings,

Esther Schoutrop