Agoda.com
PricelineUS$ 107
Expedia.comUS$ 106
Trip.comUS$ 111
Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Prima boetiekhotel in Schiedam, ruime kamers met comfortabele bedden en een goed ontbijt. Alles is stijlvol ingericht en goed onderhouden, mooi hotel. Minpuntjes alleen in de badkamer, geen hele goede douche en we waren niet zo gek op de lichtsensor. Maar dat is ook weer niet meer dan een verbeterpunt voor de eigenaar.

Kamertip: Check of de gin/jeneverstokerijen open zijn en of er tours zijn. We kwamen eigenlijk hiervoor, helaas was er niets geopend.
Datum van verblijf: oktober 2021
Stadsvilla Mout, Gastenservice/Front Office van Stadsvilla Mout Rotterdam-Schiedam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste gast,

Heel hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf in onze stadsvilla. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels.

Beoordeeld op 13 september 2021

We sliepen in de familiekamer met 2 kleine kids. Een geweldige belevenis om boven te kunnen slapen en spelen. Het babybed had zelfs een volwaardig matras, geweldig.
Het voelde super luxe en ontspannen. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: september 2021

Beste Leonie,

Beoordeeld op 7 september 2021

Zeer centraal, erg vriendelijk personeel, mooi uitzicht op de gracht, lekker ontbijt, schoon en ruim. Niets op aan te merken. Parkeren bij hotel mogelijk, wel vantevoren aangeven, fiets huren is ook mogelijk (niet elektrisch)

Datum van verblijf: september 2021

Beste Gast,

Beoordeeld op 30 augustus 2021

Goed ontbijt. Kamer kon iets schoner. Vriendelijk personeel. Voor een suite vond ik het best klein. Wel een leuke plek, het betere gedeelte van Schiedam. Station ligt op loopafstand. Als er iets mis was hielpen ze meteen en ook vriendelijk

Datum van verblijf: augustus 2021
Stadsvilla Mout, Gastenservice/Front Office van Stadsvilla Mout Rotterdam-Schiedam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Beste Ceylan,

Heel hartelijk dank voor uw review. Wij nemen uw tips ten harte en hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels and Suites hotels.

Fine Greetings,

Team Mout

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Zeer vriendelijk personeel, een mooie lichte kamer met uitzicht op de gracht, een goede locatie, en een heerlijk ontbijt. We hadden wat te vieren en kregen er zelfs een kaartje en drankje bij. We hebben enorm genoten!

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste Steven,

Heel hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u zo van alles genoten heeft. Wij hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels and Suites hotels.

Fine Greetings,

Team Mout