Agoda.com
Gratis annuleren tot 19-10-21
Travelocity
FindHotelUS$ 139
Beoordeeld op 7 september 2021

Zeer centraal, erg vriendelijk personeel, mooi uitzicht op de gracht, lekker ontbijt, schoon en ruim. Niets op aan te merken. Parkeren bij hotel mogelijk, wel vantevoren aangeven, fiets huren is ook mogelijk (niet elektrisch)

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Goed ontbijt. Kamer kon iets schoner. Vriendelijk personeel. Voor een suite vond ik het best klein. Wel een leuke plek, het betere gedeelte van Schiedam. Station ligt op loopafstand. Als er iets mis was hielpen ze meteen en ook vriendelijk

Datum van verblijf: augustus 2021
Stadsvilla Mout, Gastenservice/Front Office van Stadsvilla Mout Rotterdam-Schiedam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Beste Ceylan,

Heel hartelijk dank voor uw review. Wij nemen uw tips ten harte en hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels and Suites hotels.

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Zeer vriendelijk personeel, een mooie lichte kamer met uitzicht op de gracht, een goede locatie, en een heerlijk ontbijt. We hadden wat te vieren en kregen er zelfs een kaartje en drankje bij. We hebben enorm genoten!

Beste Steven,

Heel hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u zo van alles genoten heeft. Wij hopen u wellicht in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze Fine Hotels and Suites hotels.

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Wij hebben genoten van ons verblijf in Hotel Stadsvilla Mout ,Alle bezienswaardigheden en het centrum op loopafstand van het hotel . Nog maar te zwijgen van het heerlijk ontbijt waarbij je niks tekort kwam en zelfs mocht bijvragen. Ook de heerlijke koffie en thee faciliteiten waar je doorheen de dag gebruik mocht van maken.

Beste Gunterg,

Beoordeeld op 28 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi, zeer verzorgd, schoon en gezellig hotel! Top locatie, goede uitstraling, vriendelijk personeel, mooie kamer! Niets om op aan te merken. Ik had van te voren telefonisch contact gehad en ze dachten erg mee om te kijken naar de mogelijkheden.

Kamertip: Zoektocht naar een gratis plek vond ik nog best een gedoe. Ik zou de volgende x betaald aan de gracht of van de parkeergarage gebruik maken

Beste Climber,