TripAdvisor

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Vandaag dit restaurant bezocht.
Geweldig assortiment verse vis, prima ontvangst en prettige bediening en erg leuke locatie.
Bereiding van de vis was uitstekend en ter afronding van de maaltijd nog een heerlijk warm gastendoekje.
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden een zeebaars van de gril voor 2 personen, prijs € 55,- ( erg duur voor zeebaars) was een verassing achteraf.
Voor ons geen aanrader om terug te keren. Vond het op zich wel een mooi concept dat je de verse vis kon uitzoeken.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig volk, nog vroeg op het seizoen maar zeer lekker gegeten. De bediening was heel vriendelijk en vlot. De portie van de pasta met zeevruchten was top.
We kregen er bovenop zomaar een dessertje als traktatie van het huis...lekkere zoete baklava met ijs. Was een superfijne lunch tijdens ons bootreisje.

Datum van bezoek: mei 2019
12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiteraard een mooie setting, maar ook bijzonder vriendelijk ontvangen en heel lekker eten. De risotto met zeevruchten was heerlijk.

Datum van bezoek: april 2019
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk is eerlijk; zeker een schitterend plekje aan de oceaan met je voeten in het zand! Het eten was lekker en zeer vers (de schelpen op mijn bord bewogen nog) en je zit hier erg romantisch! De service was top; tot het moment dat we ons eten kregen, daarna leek men meer gefocust op het trekken van nieuwe klanten..klein minpuntje.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Aristos bekeken, bekeken ook

In Aristos geweest? Deel je ervaringen!