“Délicieux ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Berlou
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer enkele keren culinair genoten tijdens ons verblijf in Berlou. Nog nooit teleurgesteld geweest en we komen hier nu toch al verschillende jaren . Ongedwongen stijl van ontvangst en service. Net zoals we het graag hebben. Prijs/kwaliteit top.
Fijn zitten op het terras. Winterperiode is het ook gezellig vertoeven in het restaurant zelf.
Sympathieke mensen. Wij gaan zeker terug bij ons volgend verblijf in Berlou

Datum van bezoek: september 2019
legusactif, Propriétaire van Le Faitout, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Merci beaucoup pour votre gentillesse et votre aptitude à savourer l’instant présent !
Merci de nous avoir fait confiance !
Nous sommes heureux de vous avoir accueilli!
A bientôt

5 september 2019 beoordeeld

dit was niet onze eerste kennismaking met Le Faitout; wij hebben hier in voorgaande jaren meerdere keren ggeten. Het eten blijft op een hoog niveau. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Datum van bezoek: augustus 2019

Merci beaucoup pour ce compliment !
A bientôt !

20 augustus 2019 beoordeeld

Na het lezen van alle positieve comments op dit platform, met hoge verwachting naar deze locatie afgezakt. Mooie locatie; vriendelijke bedieining. Gekozen voor het menu gourmand (5 gangen). De keuken is zeer klassiek te noemen en dat merkten we dadelijk bij ons eerste gerecht, de foie kwam gebakken en in terrine. De volgende gang een combinatie van ceviche (heek) , zure room, overgoten met een zoete aardbei coulis (begrijpen wie begrijpen kan...), de kwartels waren lekker maar ook klassiek gebracht met weinig verfijning die je had mogen verwachten. Kaasbordje vrij basic en ook het desert bracht rare combinaties. Toch niet voor herhaling vatbaar gezien het budget ...

Datum van bezoek: augustus 2019
legusactif, Propriétaire van Le Faitout, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

merci pour avoir pris ce temps pour votre commentaire:
effectivement les cailles sont savoureuses car il y a beaucoup de travail pour ce résultat dont vous admettez le raffinement!
le foie gras est frais et poêlé à la poêle avec un déglaçage à la Cartagène de Berlou, l'autre foie gras est frais fumé et non pas en terrine ...
le merlu est mariné et servi effectivement avec une vinaigrette de fraise non sucrée ainsi qu'une espuma de pommes de terre vitelotte
le dessert est un panaché de plusieurs desserts pour les gourmands qui n'arrivent pas à choisir!
mais on peut aussi servir juste un seul et unique dessert pour ceux qui le souhaitent et qui nous le demandent bien entendu! le panaché de dessert est composé d'une demi sphère de chocolat noir avec une glace maison au safran de Berlou, d'un ananas avec sa glace maison au yuzu et d'une petite verine de figues fraiches et chantilly au rhum...
le fromage que j'allais oublié est composé d'une portion de Laguiole, d'une portion chèvre affiné et d'un morceau de Roquefort produits de chez nous avec un peu de miel de pays!
tout cela pour 55 euros;(produits fait maison)
le rapport qualité prix est bien présent lorsque l'on compare avec l'unité pizza à 12 euros...par exemple, surtout avec un service agréable et lieu charmant!

17 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant maakt de belofte helemaal waar! Heerlijk geluncht met het gezin. Onze kinderen hebben zelfs het vlees en aardappelpuree op gegeten. Zelf hadden we de kabeljauw filet en het dessert met chocola. Heerlijk!!

Datum van bezoek: juli 2019
legusactif, Propriétaire van Le Faitout, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Merci beaucoup!

7 juli 2019 beoordeeld

Het eten was super lekker, verfijnd, eerlijke en echte producten, vriendelijke bediening door Fredrique en zijn echtgenote, en mooie smaakcombinaties.De gerechten zijn ook een streling voor het oog.

Datum van bezoek: juli 2019
legusactif, Propriétaire van Le Faitout, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Merci beaucoup pour votre commentaire er recommandation qui montre notre restaurant tel qu'il est: simple et chaleureux avec de belles saveurs et l'envie de faire plaisir pour laisser un bon souvenir!

Reizigers die Le Faitout bekeken, bekeken ook

In Le Faitout geweest? Deel je ervaringen!