““Zeer gastvrij, heerlijk italiaans eten, heel ...”

Beoordeling van Ca'Masso di Sotto

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
K. M
1 beoordeling
““Zeer gastvrij, heerlijk italiaans eten, heel mooi uitzicht””
Beoordeeld op 3 december 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

We hebben twee weken genoten in Ca'Masso. We hebben dit geweldige huis geboekt via Bert en Aaltje Steenbergen van Agriturismo Ca Betania. Daar werden wij heel gastvrij welkom geheten. Nadat wij daar wat hadden gedronken en even waren bijgekomen van de reis en alvast kennis hadden gemaakt met Patrick en Wilma , gasten die ook net waren aangekomen, heeft Bert ons begeleid naar Ca ‘Masso. Wat een geweldig huis! Koel en brandschoon en voor twee personen heel ruim. Na een week werd het huis schoon gemaakt en al het linnengoed verschoond. Geweldig! Heerlijk terras om te eten en te lezen. Genieten van de rust en de omgeving. Er is te veel te bekijken in de omgeving voor twee weken. Voor de tweede keer naar de zelfde plek is voor ons eigenlijk geen optie, maar het zal mij niet verbazen dat wij nog eens ca’Masso gaan boeken. we hebben het dan nog niet eens gehad over de gastvrijheid en gezelligheid bij Bert en Aaltje, waar je heerlijk uitgebreid echt Italiaans kunt eten. Alles voor herhaling vatbaar dus!!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
noekie7
Elst, Nederland
1 beoordeling
“Kindvriendelijk en gastvrij”
Beoordeeld op 9 oktober 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Aaltje kan fantastisch koken! Ook voor de kindjes was het een pret. De omgeving is werkelijk prachtig. Voor wielrenners een must. Voor gezinnen ontzettend leuk om naar de dorpjes en steden te gaan. Wij hadden het geluk dat er en week dorpsfeest was. Erg gezellig en gemoedelijk. Ons huis was fijn en ruim met alles erbij. Ook werd er iedere week netjes schoongemaakt en verschoond. Kortom, hier hebben we genoten van de vakantie!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren