“Kindvriendelijk en gastvrij”

Beoordeling van Ca'Masso di Sotto

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Elst, Nederland
1 beoordeling
“Kindvriendelijk en gastvrij”
Beoordeeld op 9 oktober 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Aaltje kan fantastisch koken! Ook voor de kindjes was het een pret. De omgeving is werkelijk prachtig. Voor wielrenners een must. Voor gezinnen ontzettend leuk om naar de dorpjes en steden te gaan. Wij hadden het geluk dat er en week dorpsfeest was. Erg gezellig en gemoedelijk. Ons huis was fijn en ruim met alles erbij. Ook werd er iedere week netjes schoongemaakt en verschoond. Kortom, hier hebben we genoten van de vakantie!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren