“Top!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten en vriendelijk ontvangen. Tot dusver al de 2e keer deze week dat we hier zijn om te eten en ik vermoed dat we nog wel een keer terug zullen komen.

16 juli 2018 beoordeeld

Wat hebben wij heerlijk gegeten bij Thalassa! We zijn er in onze week vakantie 3 keer terug gegaan.
Bestelling was niet helemaal goed gegaan, waarop we 100 excuses kregen, het gehele gerecht gratis, en nog een drankje van het huis. De plateau's met verschillende gerechten zijn aan te bevelen. Op deze manier kun je verschillende echte Griekse gerechten proeven. Ook het gratis toetje was keer op keer heerlijk!

10 juli 2018 beoordeeld

Hier zijn wij heel veel wezen eten, Maria en Nicos zijn heel vriendelijk, herkennen je altijd weer als je er eenmaal hebt gegeten, de porties zijn hier tenminste normaal en het eten geweldig vooral de mix plate dan krijg van allerlei Griekse gerechtjes maar van alles een beetje een echte aanrader

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie aan zee in Petra. Terras is dan ook druk bezocht. Vooral als je van vis/ seafood houd een uitgebreide kaart! Met 3 personen diverse voorgerechtjes besteld welke prima smaakte. Net als de hoofdgerechten. Om heel eerlijk te zijn niet veel kwaliteit verschil bemerkt met andere restaurants in Petra, maar lekker gegeten! Tot dusver zeker tevreden.
Echter tot 2x toe om de rekening moeten vragen, hier zeker 25 min op gewacht. Zelf uiteindelijk maar naar binnen gegaan om af te rekenen. Desondanks oogde de bediening duidelijk ontevreden met een tip van 15% bovenop de gehele rekening. Dit laatste heeft ons helaas doen besluiten niet nogmaals terug te gaan tijdens deze vakantie.

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard in Petra. Vaak ook het drukste restaurant. Dat is meestal een goed teken :) Maria is erg betrokken en haar lach is erg aanstekelijk. Erg lage prijzen ook. Zeker voor de visgerechten.

Reizigers die Thalassa Restaurant bekeken, bekeken ook

In Thalassa Restaurant geweest? Deel je ervaringen!