Beoordeeld op 14 augustus 2013

Fantastische plek! Eind juli waren we 5 dagen met onze twee dochters te gast op deze geweldige locatie. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht. Je voelt je hier heel snel thuis, je ontmoet leuke mensen en je komt er volledig tot rust. De avonden waren heel speciaal. Er wordt fantastisch gekookt en je eet aan een lange prachtig gedekte tafel onder een oude boom. Het eten is zo goed dat we alle avonden hier gegeten hebben. We willen iedereen van Le CARIOL van harte bedanken voor de bijzondere dagen en we komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 12 juli 2013

Zeer mooie locatie, prachtige accomodatie met een prachtige tuin. Fantastisch uitzicht.
Wij zijn er 5 nachten geweest en hebben 4x genoten van de table d'hote. We kregen de prachtigste en heerlijkste gerechten!
De eigenaren en hun team zijn allen zeer vriendelijk en gastvrij en zorgen voor een onvergetelijke belevenis en veel gezelligheid.
De kamer was zeer ruim en mooi ingericht, evenals het hele huis. Zeer smaakvol. De schilderijen en keramieken van Marthijn komen er prachtig tot hun recht.
De kleinschaligheid, de mooie plek en het mooie huis, evenals de gastrijheid hebben dit voor ons tot een heel bijzondere ervaring gemaakt!

Kamertip: Alle kamers zijn zeer mooi en goed, evenals het sanitair. De kamers waarin dat nodig is zijn uitgerust met een mobiele airconditioning.
Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 10 januari 2013

Het was fijn bij Martijn en Irene. Een fantastische plek. Rust, lekker zwembad, mooie kamer, fijne omgeving. Lekker ontbijt, je kunt gebruik maken van de keuken. Vuurtje 's avonds met interessante gesprekken. Mooie plek met een eigen verhaal.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 8 oktober 2012

Le Cariol is typisch zo'n plek op de wereld met de goede vibes! De locatie is prachtig gelegen in een rustig stuk van de Dordogne. Het is bijzonder smaakvol ingericht met gevoel voor detail. Je voelt je direct thuis. Je bent omgeven met muziek, natuur, bijzondere schilderijen en keramiek. Irene, Marthijn en Liesbeth maken het tot wat het is een heerlijkheid. Een bijzondere plek met bijzondere mensen.

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 31 juli 2012

Op doorreis naar het zuiden van Frankrijk, hebben we een paar heerlijke dagen gehad in Le Cariol. De kamers zijn van alle gemakken en comfort voorzien en mooi ingericht. Er is een gezamenlijke sfeervolle woonkamer en een eetkamer waar de table d'hote geserveerd wordt.
Voor kinderen is er veel te doen: een heerlijk groot zwembad, een trampoline, een grote tuin met voetbaldoeltjes en een echte jeu-de-boule-baan (waar menig fanatieke wedstrijd is gespeeld). Gastvrouw Irene en kunstenaar Marthijn geven je snel een echt vakantiegevoel. Kortom een heerlijke plek in de Perigord!

Datum van verblijf: juli 2012