Beoordeeld op 10 januari 2013

Het was fijn bij Martijn en Irene. Een fantastische plek. Rust, lekker zwembad, mooie kamer, fijne omgeving. Lekker ontbijt, je kunt gebruik maken van de keuken. Vuurtje 's avonds met interessante gesprekken. Mooie plek met een eigen verhaal.

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 8 oktober 2012

Le Cariol is typisch zo'n plek op de wereld met de goede vibes! De locatie is prachtig gelegen in een rustig stuk van de Dordogne. Het is bijzonder smaakvol ingericht met gevoel voor detail. Je voelt je direct thuis. Je bent omgeven met muziek, natuur, bijzondere schilderijen en keramiek. Irene, Marthijn en Liesbeth maken het tot wat het is een heerlijkheid. Een bijzondere plek met bijzondere mensen.

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 31 juli 2012

Op doorreis naar het zuiden van Frankrijk, hebben we een paar heerlijke dagen gehad in Le Cariol. De kamers zijn van alle gemakken en comfort voorzien en mooi ingericht. Er is een gezamenlijke sfeervolle woonkamer en een eetkamer waar de table d'hote geserveerd wordt.
Voor kinderen is er veel te doen: een heerlijk groot zwembad, een trampoline, een grote tuin met voetbaldoeltjes en een echte jeu-de-boule-baan (waar menig fanatieke wedstrijd is gespeeld). Gastvrouw Irene en kunstenaar Marthijn geven je snel een echt vakantiegevoel. Kortom een heerlijke plek in de Perigord!

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 1 juni 2012

We hebben genoten bij Marthijn en Irene. De tuinkamer was fantastisch (met eigen terrasje). Ook de mogelijkheid om zelf te koken vonden wij fijn. Lekker onthaasten met een glaasje wijn in de hand! We komen zeker terug!!

Kamertip: Wij vonden de tuinkamer heel fijn, met name omdat we een baby van 9 maanden bij ons hadden. Genoeg privacy en met de kinderwagen liepen we zo naar binnen. Ideaal om met een kleintje toch weg te zijn zonder naar een resort te hoeven!
Datum van verblijf: mei 2012
Beoordeeld op 1 december 2011

We hebben genoten van onze vakantie op Le Cariol. Wat een heerlijke plek! Van alle gemakken voorzien. We waren toe aan ontspanning en die hebben we gekregen. De rust en schoonheid van de locatie waren erg aangenaam. We zijn gastvrij ontvangen en de sfeer was bijzonder. Kunst, Kaarsen, fakkels, pianomuziek, heerlijk eten onder de bomen op de binnenplaats, een mooi glas wijn in het poolhouse onder de inmense sterrenhemel ... wat wil je nog meer. We hadden maar voor 3 dagen geboekt, we gaan zeker nog een keer terug, maar dan voor minimaal een week.

Datum van verblijf: augustus 2011