Beoordeeld op 31 juli 2012

Op doorreis naar het zuiden van Frankrijk, hebben we een paar heerlijke dagen gehad in Le Cariol. De kamers zijn van alle gemakken en comfort voorzien en mooi ingericht. Er is een gezamenlijke sfeervolle woonkamer en een eetkamer waar de table d'hote geserveerd wordt.
Voor kinderen is er veel te doen: een heerlijk groot zwembad, een trampoline, een grote tuin met voetbaldoeltjes en een echte jeu-de-boule-baan (waar menig fanatieke wedstrijd is gespeeld). Gastvrouw Irene en kunstenaar Marthijn geven je snel een echt vakantiegevoel. Kortom een heerlijke plek in de Perigord!

Datum van verblijf: juli 2012
Beoordeeld op 1 juni 2012

We hebben genoten bij Marthijn en Irene. De tuinkamer was fantastisch (met eigen terrasje). Ook de mogelijkheid om zelf te koken vonden wij fijn. Lekker onthaasten met een glaasje wijn in de hand! We komen zeker terug!!

Kamertip: Wij vonden de tuinkamer heel fijn, met name omdat we een baby van 9 maanden bij ons hadden. Genoeg privacy en met de kinderwagen liepen we zo naar binnen. Ideaal om met een kleintje toch weg te zijn zonder naar een resort te hoeven!
Datum van verblijf: mei 2012
Beoordeeld op 1 december 2011

We hebben genoten van onze vakantie op Le Cariol. Wat een heerlijke plek! Van alle gemakken voorzien. We waren toe aan ontspanning en die hebben we gekregen. De rust en schoonheid van de locatie waren erg aangenaam. We zijn gastvrij ontvangen en de sfeer was bijzonder. Kunst, Kaarsen, fakkels, pianomuziek, heerlijk eten onder de bomen op de binnenplaats, een mooi glas wijn in het poolhouse onder de inmense sterrenhemel ... wat wil je nog meer. We hadden maar voor 3 dagen geboekt, we gaan zeker nog een keer terug, maar dan voor minimaal een week.

Beoordeeld op 13 november 2011

Ton en Nel Kreukels

De "formule" van Le Cariol in een naar eigen en smaakvol ontwerp ingerichte chartreuse aanbieden in overzichtelijk verband (5 - 10 gasten) ... wordt geheel waar gemaakt. We waren er een beperkt aantal dagen eind augustus 2011, maar we hebben optimaal genoten in combinatie met fietsen en wandelen in de omgeving in dit gedeelte van de Dordogne. De chartreuse zelf bood een meer dan gemiddelde accommodatie: met kamers, zwembad, sauna, dineren in combinatie met goede wijn en ontbijt, verder bibliotheek, wijnkelder en vleugel. Voor alles zal ons bij blijven de niet opdringerige maar attente persoonlijke gastvrijheid van gastvrouw en gastheer, en van Liesbeth elke ochtend bij het ontbijt. De ambiance van kunst via het werk van de gastheer gaf een geheel eigen cachet.

Beoordeeld op 24 augustus 2011

Wij waren gast op een zeer speciaal moment en werden zeer goed onthaald.
Onze rust werd gerespecteerd, de kookkunsten waren subliem, de wijnkaart dik in orde, dagelijks een aangenaam contact met de gastheer/ontbijtdame/chefkok/..., de kamers waren prima in orde en wij hebben een geweldige vakantie gehad. Ook onze kinderen waren zeer welkom en zij hebben ten volle genoten van de trampoline en het kinderbadje.
De kunst maakt er een exclusieve ervaring van.
No worries, het is in alle opzichten een aanrader! Amai!