“Gezellige sfeer en goed eten”
Beoordeling van Lenmore

Lenmore
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Addo
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden s'morgens eerst een cappuccino hier gedronken om vervolgens naar de Addo NP te gaan. S'avonds terug om te eten er was een gezellige sfeer en de bediening en het eten was goed, de bief was uitstekend en erg mals, toch de moeite waard om er te eten als je in de buurt bent.

Schrijf een beoordeling

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2x gegeten. 1x lunch en 1x diner. Beide erg betaalbaar en lekker! De pizza's zijn uit de steenoven en bijzonder lekker. Bij koud weer doen ze de open haard aan. Vriendelijke bediening. Aanrader om naartoe te gaan bij een verblijf in de omgeving.
Gratis wifi.

15 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is goed te doen. Keuze is ruim voldoende maar de bediening is wat traag. Nou zijn we op vakantie dus ons maakt dat niks uit. Mooie tuin waar je heerlijk kunt zitten. Stop alleen met de honden voeren. De oudste is echt te dik.

21 mei 2015 beoordeeld

We hebben op 21-5-2015 hier gegeten; heerlijke tomatensoep , pizza en kipschnitzel.
Erg vriendelijke bediening.

• Sfeer
18 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen met mijn vriend op de terugreis van Addo naar ons guesthouse gegeten.
Ik had de calamari en mijn vriend een pizza.
Zowel de calamari als de (steenoven)pizza waren erg goed!
bovendien ook vriendelijke bediening en een uitstekende prijs.

Reizigers die Lenmore bekeken, bekeken ook

Addo Elephant National Park, Greater Addo

In Lenmore geweest? Deel je ervaringen!