“Heerlijk gegeten.”

Addo Wildlife Tangelo Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Addo
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is gevarieerd. Goed betaalbaar en echt goede kwaliteit. Het is een prima restaurant met vriendelijke bediening en goede service.

Schrijf een beoordeling

31 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant. Alles klopte. Prachtige en zeer verzorgde uitstraling. Eten heerlijk. Prijs eerlijk. Jeffrey bediende ons op een heel prettige manier. Dankie Jeffrey!

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch complex, het is vrij nieuw en het eten smaakt er erg goed. Het is niet heel duur. Kortom een aanrader

5 februari 2017 beoordeeld

Keurig en gezellig restaurant in het Addo Wildlife centre. De tafels zijn schoon en gezellig gedekt. Menukaart met ruime keuze. Het eten was super. Prima prijs - kwaliteit. Probeer in ieder geval de vleesgerechten.

28 januari 2017 beoordeeld

Je merkt dat de kok veel liefde heeft voor z'n vak, ik kreeg kippenvel bij m'n eerste hap. Alles smaakte ontzettend lekker (we hebben hier 2 avonden gegeten) en het werd mooi opgediend. Personeel is ook ontzettend vriendelijk en professioneel.

Reizigers die Addo Wildlife Tangelo Restaurant bekeken, bekeken ook

Addo Elephant National Park, Greater Addo

In Addo Wildlife Tangelo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!