“Goed eten😋”
Beoordeling van Adega

Adega
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Ferreira de Aves
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Recent is het Adega overgegaan van vader en moeder, de oprichters, op de kinderen. De gerechten op de menukaart zijn niet veranderd, de prijzen ook niet. En toch is de sfeer iets veranderd; het enthousiasme en de hartelijkheid zijn wat afgevlakt. Dat alles neemt niet weg dat het Adega goed eten is.

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wellicht overdreven. We hebben namelijk lang niet alle restaurants geprobeerd in Portugal. Maar vanavond hier gegeten. Eenvoudig maar klaar gemaakt zoals het mi hoort. Prachtige gerechten. Genot om te eten.

8 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant was aanbevolen de eigenaren van Quinta da Tapada, waar we logeerden. Inmiddels waren we 2 weken in Portugal en vonden we de restaurants gemiddeld van kwaliteit. Wat een verrassing was dit kleine restaurantje. Een heel vriendelijke ontvangst, door broer en zus, die het in juni 2017 van hun vader hebben overgenomen. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren voortreffelijk bereid. Ik wil met name de Picanha (argentijnse rundvlees staartstuk van de grill) roemen. Ik kreeg er eerst 1 geserveerd, met de opmerking dat ik aan moest geven wanneer ik niet meer op kon ! Steeds een nieuwe geserveerd, zo van de grill, geweldig mals en goed op smaak.
Ook de bijgerechten waren meer dan top, verse groenten en heerlijke gebakken aardappeltjes. Na het eerste bezoek hebben we volgende dag weer gereserveerd en het was ook de 2e keer geweldig. Keus viel toen op grote tijgergarnalen, wel wat duurder, maar deze waren zeer groot en geweldig van smaak. Prijs van alles is zeer aantrekkelijk.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Adega bekeken, bekeken ook

Vila Nova de Paiva, Viseu District
Satao, Viseu District

Viseu, Viseu District

Aguiar Da Beira, Guarda District
Vila Nova de Paiva, Viseu District

In Adega geweest? Deel je ervaringen!