Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.599)
Beoordelingen filteren
1.599 resultaten
Waardering van reizigers
947
356
165
64
67
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
947
356
165
64
67
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.599 beoordelingen
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aankwamen op de prachtige lange oprijlaan en we onze huurauto naast een Bentley parkeerden wisten we
Dit zit goed.
Wat een prachtig hotel! Wat een geweldige kamers en wat een goede service.
Dit is echt een aanrader
Wel denk je dan als dit een 4 sterren hotel is wat moet dan 5 sterren zijn ?

Verbleef: augustus 2017
Bedank Jeroen H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManorHouseHotel, General Manager van Manor House Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Jeroen,
I used google translation to understand your review and your kind comments regarding your stay are much appreciated.
kind regards
John O' Neill
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt op prachtige locatie. Oprijlaan, golven, jachthaven. Erg mooi gebouw. Ondanks pracht en praal maakt het de indruk van vergane glorie. Men probeert de moderne tijd bij te houden bijv internet op derde verdieping zonder voldoende signaal. Te starre openingstijden van bijv bar. Zoveel personeel dat men elkaar in de weg loopt. Vooral stagiaires. Restaurant goed maar wel kleding code. Prima gegeten. Voor wie houdt van klassieke Engelse tradities prima locatie anders wel aanpassen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Bedank Jos d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige omgeving, gaaf gebouw met een enorme uitstraling: onze verwachtingen waren hoog gespannen toen wij hier arriveerden. We reserveerden telefonisch, waarbij de receptie het gesprek 6 keer afbrak. Maar dankzij onze volharding slaagden wij er in telefonisch een kamer te reserveren (met dank aan Damian). Op exact het juiste moment checkten wij in bij de receptie. Daar stond toevallig de general manager, die ons een kamer-upgrade gaf. Daar waren wij natuurlijk zeer over te spreken!

De kamer is ruim en het prima bed is enorm en goed van kwaliteit. De badkamer is goed uitgerust met ligbad en erg goede douche. Toch zijn we teleurgesteld in dit hotel door de volgende 4 redenen:
(1): de kamer en badkamer waren verre van schoon. Ik heb foto's gemaakt, die ik niet op Tripadvisor laat zien, maar voor de general manager zijn ze beschikbaar.
(2): het personeel is wel erg jong en onervaren. Achter de bar stonden 2 jongelui, die zelf waarschijnlijk nog geen bier mogen drinken. Het mooie meisje in de receptie begreep niet veel van haar werk, maar werd gelukkig uitstekend bijgestaan door de ervaren Adam. Overigens was de 'porter' onberispelijk.
(3): als ervaren bouwkundige doet het pijn om te zien hoe slordig de afwerkingen van kamer, badkamer en overige ruimten zijn uitgevoerd. Ik zou de aannemer daarop aanspreken of voor betere bouwbegeleiding zorgen. Dit moet en kan veel beter! Ook hier heb ik foto's en voorbeelden van, maar die zijn alleen voor de general manager bestemd.
(4): ik vind het hotel gehorig. De kamerdeuren vallen met veel lawaai in het slot, stromend water is erg goed te horen, alsmede de rioleringen en zelfs de douchedeuren maken lawaai. Ook op deze punten moet de aannemer worden aangesproken, want de bouwkwaliteit is absoluut onvoldoende.

Al met al waren de verwachtingen hoog gespannen. Dit zou het mooiste en duurste hotel in onze 3-weken durende vakantie moeten worden, maar ik heb spijt van het geld dat ik hier naar toe heb gebracht. Voor veel minder geld zijn er betere en schonere B&B's te vinden. Overigens ben ik bereid meer voorbeelden en foto's aan de general manager te overhandigen. Over het restaurant bericht ik heel positief in een andere review. Sorry voor mijn kritiek.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Bedank familie-stevens
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 augustus 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken