“Lekkere pizza's”

Keukens: Wijnbar
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vakantie in de Provence was dit een fijn restaurantje met een mooi terras! Vriendelijke bediening, lekker eten en genieten van de Zuiderse sfeer.

Datum van bezoek: augustus 2021

18 september 2019 beoordeeld

Zondags alleen Pizza, die verbrand was. Is ook niet veel open. We zijn er niet meer gaan eten. In Sault is meer mogelijkheden

Datum van bezoek: september 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Hier hebben we heerlijk gegeten! We werden vriendelijk bediend en het waren grote porties.
Er is een speeltuin voor kinderen, omheind en afgesloten. Maar, jammer genoeg volledig buiten het zicht van het terras van het restaurant.
Wat we in ons gezelschap ook misten, was het aanbod van kinder-menu's. Niets specifiek voor kinderen dus, niet in hoeveelheid, en niet in keuze van gerecht.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een combinatie van een restaurant en een bakkerij. 'S ochtends kun je er je brood halen en 's avonds kun je er terecht voor een goed diner.

Datum van bezoek: juli 2018
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je de beste mojitos in de omgeving vinden! Het eten is ook zeer lekker. Ik heb bij het voorgerecht en hoofdgerecht vis besteld en daar was helemaal niets op aan te merken. De panna cotta als dessert is zeer lekker gemaakt en een irish coffee is hier de perfecte afsluiter! Bovenal zeer correcte prijzen en een gemoedelijke sfeer met leuke muziek op de achtergrond. Zeer correct en vriendelijk personeel. Zeker een plaats om nog eens naar terug te keren.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Le Bistrot de Saint Trinit bekeken, bekeken ook

In Le Bistrot de Saint Trinit geweest? Deel je ervaringen!