“Gewoon goed”

Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder mosselen gegeten in Cancale in een tentje wat super zou zijn maar dat viel tegen. Maar hier zijn de mosselen a la crème super. Veel beter kan niet.

Datum van bezoek: juni 2018

20 mei 2018 beoordeeld

We kwamen hier eten op aanraden van de eigenaar van ons hotel. Vriendelijke bediening maar het eten viel tegen (Weinig smaak, geen kruiding). We zijn geen tweede keer terug gekomen.

Datum van bezoek: mei 2018
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, goede bediening en heerlijk gegeten. Reserveren is verstandig gezien er meerdere mensen moesten worden weggestuurd gezien het restaurant vol zat om 7 uur al. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Miste wel de muziek waardoor het op begin wat stil was in de zaak.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen precies om zeven uur (openingstijd) binnenlopen, binnen een half uur kwamen er veel mensen die gereserveerd hadden. Je moet niet later dan 7 uur komen óf reserveren... er waren namelijk ook verschillende mensen die een ander restaurant moesten gaan zoeken omdat het helemaal vol zat. Wij hadden een menu met een voorafje, hoofdgerecht en desert voor 19,80 euro waaronder cantaloupe meloen met lokale worst, mosselen en the butchers choice of the day (soort entrecote was het) die perfect gebakken was! Desert was een huisgemaakte chocomouse en twee bollen heerlijk ijs (citron vert is een aanrader!) Al met al voor nog geen 50 euro met z'n tweeën ontzettend lekker en veel gegeten. Bediening was ook erg vriendelijk en heel erg snel.

Datum van bezoek: augustus 2017
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten voor een relatief goedkope prijs. Alles is top! Zeer verse zeevruchten, en de vis van de dag was ook een aanrader.

Niet te laat komen, want toen we weggingen zat het stampvol. Zeer vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die La Potiniere - Sables d'or Pins bekeken, bekeken ook

Sables-d'Or-les-Pins, Cotes-d'Armor
Erquy, Cotes-d'Armor

Erquy, Cotes-d'Armor
Sables-d'Or-les-Pins, Cotes-d'Armor

In La Potiniere - Sables d'or Pins geweest? Deel je ervaringen!