Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, echt fantastische service. Wel wat oud en niet brandschoon. Maar wel prima. We hebben 8 euro pp betaald voor de welness en die was het zeker waard. Mooi en nieuw zwembad met een waterval, bubbels, een sauna en een watervaldouche. Het hotel ligt echt bij het vliegveld dus super ideaal, niks van de vliegtuigen gemerkt. Het buffet van 15 euro kan ik alleen streng afraden. Het was echt heel slecht. Niet lekker, niet vers en de toetjes zelfs oud. We hebben de taxi naar Girona gepakt. Dat was heel duur, 25 euro. Je kunt beter de bus pakken die voor het hotel komt. Achter de balie hebben ze hier de tijden voor. Dit kost 2,75 naar Girona en duurt niet veel langer, 20 min. Maar wel een fijn verblijf gehad. Ik wou de mevrouw achter de balie zo mee naar huis willen nemen!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 oktober 2016

Door het lange wachten op onze neef uit Den Haag, konden we in dit hotel vlakbij het vliegveld een goede tosti eten en een lekkere koffie drinken. Prettige attente bediening. Je kunt hier prima parkeren.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Eenvoudig maar prima hotel naastgelegen het vliegveld van Girona, perfect als tussenstop bij een late vlucht. Het buffet stelde weinig voor maar voor de niet (al te) veeleisende reiziger prima te doen.

Verbleef: december 2015
Beoordeeld op 4 oktober 2016

Indien je 's morgens zeer vroeg een vlucht moet nemen en je slechts een hotel zoekt om te slapen is dit aangewezen.
Het hotel is zéér basic. 2 smalle bedjes, badkamer en tv.
Het ligt zeer dicht tegen een "generator" van de luchthaven die zeer veel lawaai maakt. Wanneer je langs de achterzijde slaapt. Ook in de gang hoor je constant deuren slaan van mensen die aankomen en vertrekken.
Breng dus zéker oordoppen mee.

De kamers zijn wel proper, daar is niets op aan te merken maar het lijkt alsof je 50 jaar terugkeert in de tijd.

Ikzelf heb mij 's avonds ingecheckt en ben 's morgens zeer vroeg vertrokken.
Wanneer je langer moet wachten zou ik dit niet doen. In die hotel en erbuiten is werkelijk niets te beleven.

Kamertip: neem een kamer aan de straatkant. De achterzijde staat naast een generator van de luchthaven
  • Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 juli 2016

hotel is klein, oud maar o zo dicht bij de airport. Wij moesten om 7 uur in de ochtend inchecken en hoe makkelijk is het als je de avond ervoor al op de airport kan slapen. Wij hebben niet ontbeten maar wel een avondeten gehad. Was goedkoop maar m.i. was dit een diepvriesmaaltijd. Hoe dan ook, niets te klagen die rust is het hotel is het meer dan waard. Voor het hotel is het gratis parkeren, naast het hotel euro 5 per dag.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner