“Blij verrast !”
Beoordeling van Le Vieux Château

Le Vieux Château
Reserveren met
Le Vieux Château is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Flobecq
Keukens: Hedendaags
30 mei 2018 beoordeeld

Whaaw !! Heerlijk en relax. Vlotte bediening, mooie, rustige inrichting. Prachtig servies maar bovenal erg lekker en verfijnd gegeten.
Bij het aperitief kregen we zomaar 4 hapjes en het ene al meer verbluffend dan het andere. Super en dat bij een lunchmenu op een weekavond.
Tel de drankjes (apero, wijn en water) erbij en je komt toch snel in de hogere prijsklasse. Maar was het zeker waard! Ik ben fan.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Telkens weer een aangename menu. Lekker. Mooie presentatie. Gezellig kader. Vriendelijke bediening. Correcte prijs.

8 april 2018 beoordeeld

Wow ! Wa was da ? De ligging van het restaurant en omgeving zijn uiteraard prachtig .... de amuses en gerechten welke we voorgeschoteld kregen zijn simpelweg UITSTEKEND ! De ene verassing na de andere, een explosie van smaken. De Heer Tanguy De Turck is een Chef uit de 1000, wat een creativiteit. Perfectie is waarschijnlijk de meest toepasselijke term, vanaf het binnenkomen tot het buitengaan is alles top. Onvoorstelbaar dat we slechts na 10 jaar wonen in de buurt er nu net voor het eerst zijn gaan eten, toemme toch ! Ons zien ze alvast regelmatig terug. Na al het lof voor de chef ook een dikke proficiat voor het personeel, vriendelijk, aangenaam en niet uit de hoogte "attitude" Tot binnenkort, Gitta en Bruno

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Mooie inrichting, mooie borden en een vriendelijke bediening zonder uit de hoogte te doen. Er zat veel afwisseling in de menu. De porties zijn niet te groot zodat je geen opgeblazen gevoel hebt na de hele menu. Men deed aanpassingen voor de vegetariërs. Een aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in een mooi vernieuwde zaak. Vriendelijke ontvangst en aangename bediening door het zaalpersoneel .kok Tanguy stelt nooit teleur met leuke afwisselende en verassende smaken. Top!

Reizigers die Le Vieux Château bekeken, bekeken ook

Ellezelles, Hainaut Province
Flobecq, Hainaut Province

Ellezelles, Hainaut Province

In Le Vieux Château geweest? Deel je ervaringen!