Agoda.com
Travelocity
Expedia.comUS$ 402
eDreamsUS$ 403
Beoordeeld op 6 september 2017

Hotel geboekt op doorreis. Prijs kwaliteit duur. Mooi uitzicht op meer vanuit kamer. Parkeergelegenheid voor en rechtover het hotel. Lekker ontbijt, ruime keuze, heel verzorgd. Zwembad ligt aan de oever van het meer

Datum van verblijf: oktober 2016
Direzione_albergo, Direttore generale van Swiss Diamond Hotel & SPA - Lake Lugano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Dear guest,
thank you so much for your positive feedback about your stay with us! Guests’ impressions are very important and helpful for us, especially with regards to our facilities and service in order to improve. I hope to welcome you back in the next future to Swiss Diamond Hotel and in the meantime I wish you all the best.
Kind regards.
Francesco Cirillo
General Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2016

Het Swiss Diamond Hotel is een 5 sterren hotel gescheiden door een weg aan het meer van Lugano gelegen. Direct aan het meer bevindt zich het zwembad met ligstoelen en een prachtig restaurant. Wij hebben er heerlijk en zeker voor deze ambiance, voor een redelijke prijs geluncht. Bediening door obers zoals je nog kent van vroeger. Keurig en professioneel worden de gerechten gepresenteerd. Je merkt hier duidelijk de Italiaanse invloeden in de keuken en presentatie. Dat maakt dat je in dit stukje Zwitserland het gevoel hebt in Italie te zijn.

Kamertip: uitzicht op het meer, maar er loopt wel een weg voor die redelijk rustig is
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 juli 2016

Het ontbijt is heel verzorgd en lekker! Maar er zijn wel wat minpunten aan dit hotel..
Er zijn geen voldoende ligzetels voor de capaciteit van het hotel..
Het zwembad is mooi, maar niet verwarmd slechts 22" graden! Veel te koud om in te zwemmen ! Nochtans wij waren daar op 16 en 17 juli..het weer was schitterend.. Voor ons was dit een duidelijk minpunt en dit voor een vijfsterrenhotel ! Wij betaalde voor 2 overnachtingen €1780,- voor 2 kamers met ontbijt...dan krijg je graag waar voor je geld! Wij kozen voor een hotel met zwembad omdat wij allen graag zwemmen!! Men betaald sowieso meer voor hotels met zwembad..dus een echte desillusie !!
De 2 restaurants van het hotel zijn dan ook weer zeer prijzig! Men betaald al snel €100,- per persoon gerekend zonder dranken! Ik kan aannemen dat men dit betaald voor het met een ster bekroonde restaurant ( Michelin ) maar niet voor hun gewoon restaurant! Toen wij vroegen hoe het kwam dat het zwembad niet verwarmd was kregen wij als antwoord dat het maar moest opwarmen door de zon..???!!! Tja...

Kamertip: Liefst kamer met zicht op het meer !
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 13 augustus 2015

We hebben dit hotel op doorreis geboekt. Niet goedkoop, maar zeker waar voor je geld. Bij aankomst werd de auto meteen geparkeerd en de koffers naar de kamer gebracht. Receptioniste liep mee naar onze kamer om uitleg te geven. Mooie ruime kamer met meerzicht, het uitzicht is geweldig!
'S avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Het personeel was zeer servicegericht en deed er alles aan om het ons en onze kinderen naar de zin te maken. Ook het ontbijt 's ochtends was prima, ook daar was het personeel weer zeer servicegericht. Al met al een heerlijk verblijf!

Kamertip: Indien mogelijk kamer met meezicht boeken, is prachtig!
Datum van verblijf: augustus 2015
Direzione_albergo, Direttore van Swiss Diamond Hotel & SPA - Lake Lugano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2015

Dear Guest,
thank a lot for your positive feedback about your stay with us. We always pay lots of attention to cleaning, service and clients’ requirements. I’m going to share your comments with my team members who will be delighted to hear about your experience with us. I hope to welcome you back in the next future to Swiss Diamond Hotel and in the meantime I wish you all the best.
Kind regards.
Francesco Cirillo
General Manager

Beoordeeld op 30 juli 2013

fraai gelegen hotel met ligstoelen pal a/h water, een fantastisch ontbijt naast het zwembad en royale, zeer schone kamers met groots uitzicht op het meer, maar:
als je niet heel ruim fooien geeft, dan ben je voor een deel van het personeel lucht.
bij aankomst schiet men je te hulp om je bagage over te nemen, bij vertrek kan het personeel onvindbaar zijn en dan zelfs geen "goede reis" van de koele receptioniste.
Een deel v/h personeel is wel echt hartelijk en geïnteresseerd in de gast.
Zeer ongepast en onbegrijpelijk is dat zwembad + terrassen regelmatig ontoegankelijk zijn wegens besloten partij (bruiloft/verjaardag); dan kun je als 2e rangs gast slechts genieten van de (luide) muziek.

Datum van verblijf: juli 2013