“Lunch voor een normale prijs ”
Beoordeling van Zion Lodge Dining Room

Zion Lodge Dining Room
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Zion National Park
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het leek heel druk maar eenmaal boven was er plek genoeg. Heerlijk op een top plek op het terras een salade gegeten met uitzicht op de eeuwenoude boom.

Bedank Maarten G. B

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten met een fantastisch uitzicht. De prijzen zijn aan de Amerikaanse kant: $ 68 + fooi voor een hoofdgerecht en dessert voor twee. Over de kwaliteit, presentatie en overheerlijkheid alleen maar lof. Hier zouden we elke dag op het terras willen vertoeven!

9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gelegen lodge met zeer vriendelijk personeel. De rode kaart geeft de mogelijkheid om verder in het park te rijden en te parkeren bij de lodge. Deze kaart kan je direct bij het entree vragen. Het restaurant the Red Rock Grill is goed van kwaliteit maar tijdig reserveren in een drukke periode is wel aan te raden. We miste wel een koelkastje op onze kamer. Verder is elke kamer voorzien van een klein balkon met daarop twee schommelstoelen. Vanaf deze locatie kan je allerlei trails starten of elders in het park door op de bus te stappen.

13 december 2015 beoordeeld

Hier na het hiken van de Emerald Pools Trail neergestreken voor een hapje en een drankje. Dit was in het laagseizoen, ik denk in totaal een gast of 15-20 aanwezig. We besloten op het terras te gaan zitten.

Uiteindelijk moesten we een aantal keer terug naar binnen om de aandacht van de ober te krijgen (die ons wel zelf de plaatsen buiten had toegewezen). Het eten was wel erg lekker en de lokatie is niet te overtreffen. Ook het betalen duurde weer even, maar wellicht had onze ober een slechte dag.

4 december 2014 beoordeeld

midden in de natuur. je wordt er heen gebracht met park bussen. Dat is gelijk ook het nadeel, want er komen bussen vol met toeristen. Wel moet gezegd worden dat de Amerikanen alles wel in goed banen kunnen leiden.
Het eten is goed voor mekaar. Zorg wel voor een goede tip, want dan voelt ook de afloop beter, want daar hangt toch alles van af.

• Sfeer

Reizigers die Zion Lodge Dining Room bekeken, bekeken ook

In Zion Lodge Dining Room geweest? Deel je ervaringen!