Van tevoren boeken

Meer info
vanaf US$ 227,99
Meer info
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Imposant is het beste woord om deze route en Zion te omschrijven. Gezien de hitte overdag is het echt een must het park per auto te bezoeken en deze route geeft echt prachtige uitzichten en voldoende plekken om te stoppen!

Beoordeeld op 25 augustus 2017

Voor ons een verrassing toen we het park uitreden maar wel een hele mooie. Wat een geweldige rotspartijen, het lijkt wel gestold water. Rij er daarom langzaam doorheen en stop ook eens om dit op je in te laten werken.
Misschien was dit wel het mooiste van Zion....

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Zion NP is prachtig. Niet normaal mooi prachtig. Neem alleen niet de shuttlebus de canyon in maar huur fietsen. Het is vals plat omhoog maar zo vreselijk mooi. Je hebt de canyon voor jezelf.
Je kan op elk moment in de canyon stoppen en wij hebben op de manier echt heel veel herten en kalkoenen gezien.

Beoordeeld op 16 juni 2017

Als je persé de Narrows wil zien, zorg dan dat je er vroeg bij bent in het hoog seizoen (in de zomer vanaf 6:00). Anders lange rijen en verplicht met de shuttle bus het park in. Een rit over de 9 is interessanter dan de verplichte bustocht door het park. Er zijn langs de 9 ook beperkt parkeerplaatsen beschikbaar, zeker aan de oostkant.

Beoordeeld op 6 juni 2017 via mobiele applicatie

Als je toevallig in de buurt bent van Zion canyon, kun je hier best langs rijden en het is ook best mooi om te zien, maar alle andere canyons waar ik ben geweest vond ik vele male mooier. Ik zou hier niet nog een keer heen gaan.