“Geweldig”

Vanaf
Zion National Park-dagtour vanuit Las Vegas
Geclassificeerd als nr. 4 van 51 dingen om te doen in Zion National Park
23 september 2017 beoordeeld

Dit is een geweldige route om te rijden. Stop langs de kanten en geniet van de dingen die je ziet. Zion NP is echt een aanrader zowel te voet als per auto. Neem wel drinken mee en zorg dat je vroeg bent i.v.m. bezoekers drukte.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Imposant is het beste woord om deze route en Zion te omschrijven. Gezien de hitte overdag is het echt een must het park per auto te bezoeken en deze route geeft echt prachtige uitzichten en voldoende plekken om te stoppen!

25 augustus 2017 beoordeeld

Voor ons een verrassing toen we het park uitreden maar wel een hele mooie. Wat een geweldige rotspartijen, het lijkt wel gestold water. Rij er daarom langzaam doorheen en stop ook eens om dit op je in te laten werken.
Misschien was dit wel het mooiste van Zion....

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zion NP is prachtig. Niet normaal mooi prachtig. Neem alleen niet de shuttlebus de canyon in maar huur fietsen. Het is vals plat omhoog maar zo vreselijk mooi. Je hebt de canyon voor jezelf.
Je kan op elk moment in de canyon stoppen en wij hebben op de manier echt heel veel herten en kalkoenen gezien.

Bekijk meer beoordelingen
16 juni 2017 beoordeeld

Als je persé de Narrows wil zien, zorg dan dat je er vroeg bij bent in het hoog seizoen (in de zomer vanaf 6:00). Anders lange rijen en verplicht met de shuttle bus het park in. Een rit over de 9 is interessanter dan de verplichte bustocht door het park. Er zijn langs de 9 ook beperkt parkeerplaatsen beschikbaar, zeker aan de oostkant.

Reizigers die Zion Canyon Scenic Drive bekeken, bekeken ook

In Zion Canyon Scenic Drive geweest? Deel je ervaringen!