“Beste manier is fietsen”
Beoordeling van Zion Canyon Scenic Drive

Vanaf
Zion National Park-dagtour vanuit Las Vegas
Geclassificeerd als nr. 4 van 51 dingen om te doen in Zion National Park
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zion NP is prachtig. Niet normaal mooi prachtig. Neem alleen niet de shuttlebus de canyon in maar huur fietsen. Het is vals plat omhoog maar zo vreselijk mooi. Je hebt de canyon voor jezelf.
Je kan op elk moment in de canyon stoppen en wij hebben op de manier echt heel veel herten en kalkoenen gezien.

16 juni 2017 beoordeeld

Als je persé de Narrows wil zien, zorg dan dat je er vroeg bij bent in het hoog seizoen (in de zomer vanaf 6:00). Anders lange rijen en verplicht met de shuttle bus het park in. Een rit over de 9 is interessanter dan de verplichte bustocht door het park. Er zijn langs de 9 ook beperkt parkeerplaatsen beschikbaar, zeker aan de oostkant.

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je toevallig in de buurt bent van Zion canyon, kun je hier best langs rijden en het is ook best mooi om te zien, maar alle andere canyons waar ik ben geweest vond ik vele male mooier. Ik zou hier niet nog een keer heen gaan.

30 mei 2017 beoordeeld

In dit park zijn de tunnels en kronkelweggetjes geen straf! Het uitzicht is prachtig, en de (wandel) wegen zijn goed aangelegd.

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De shuttlebus leidt je op een leuke manier rond in het park. De chauffeurs zijn altijd bereid om nog meer info te geven. Een ideale manier om het mooie park te ontdekken.

Reizigers die Zion Canyon Scenic Drive bekeken, bekeken ook

In Zion Canyon Scenic Drive geweest? Deel je ervaringen!