“De minst leuke canyon die we bezocht hebben”
Beoordeling van Zion Canyon Scenic Drive

Vanaf
Zion National Park-dagtour vanuit Las Vegas
Geclassificeerd als nr. 4 van 44 dingen om te doen in Zion National Park
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je toevallig in de buurt bent van Zion canyon, kun je hier best langs rijden en het is ook best mooi om te zien, maar alle andere canyons waar ik ben geweest vond ik vele male mooier. Ik zou hier niet nog een keer heen gaan.

30 mei 2017 beoordeeld

In dit park zijn de tunnels en kronkelweggetjes geen straf! Het uitzicht is prachtig, en de (wandel) wegen zijn goed aangelegd.

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De shuttlebus leidt je op een leuke manier rond in het park. De chauffeurs zijn altijd bereid om nog meer info te geven. Een ideale manier om het mooie park te ontdekken.

11 april 2017 beoordeeld

Al in april mag je niet meer met je eigen auto of camper de Scenic Drive rijden, maar dat is ook geen straf als je gebruik maakt van de shuttle bus service. Redelijk snel en met goede uitleg van de chauffeur wat de diverse stops te bieden hebben kun je zelf kiezen waar en wanneer je uitstapt. Ook de Zion Canyon Shuttle Map geeft je alle info die nodig is. Alle stops hebben hun charme en specifieke bijzonderheden, maar de route op zich biedt al mooie momenten voor ieder wat wils.

Bekijk meer beoordelingen
17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze camperrondreis door Zuidwest Amerika hebben mijn vriend en ik meerdere nationale parken bezocht. Wij vonden Zion het mooiste park. De rode rotsen, de groene bomen en de rivier die er doorheen kronkelt.. We hebben een shuttlebus genomen naar The Narrows, het eindpunt van de shuttle route. Daar hebben we een korte wandeling langs de rivier gemaakt. Dit wordt steeds smaller, tot je bij het eindpunt van de reguliere wandelroute komt en je alleen nog door het water verder kunt lopen. Overal eekhoorntjes en herten, in één woord adembenemend. Als je weinig tijd hebt is alleen de route er doorheen rijden ook meer dan de moeite waard.

Reizigers die Zion Canyon Scenic Drive bekeken, bekeken ook

In Zion Canyon Scenic Drive geweest? Deel je ervaringen!