Google
vanaf US$ 80,00
vanaf US$ 1.999,00
vanaf US$ 1.350,00
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

We waren om 07.00 uur bij het visitor center. We hadden t laatste plekje op de parkeerplaats. Dat hadden we niet verwacht. Het bleek een drukke dag, het was ook in het weekend. We moesten anderhalf uur wachten om in de shuttle bus te komen en nog eens 2,5 uur voordat we konden beginnen aan angels landing. Op drukke dagen laten ze 120 mensen per uur toe. De wachtrij doen ze beneden. Dat is op zich wel handig. Je krijgt een stempel op je hand die ze boven checken. Wij besloten het toch te doen omdat we verder niet meer in de buurt van Zion waren. Waren er blij mee, wat een ervaring!!! Goed te doen op een droge dag. Waren wel erg moe erna. We waren van plan de wandeling in de ochtend te doen maar door de wachttijd was t in de middag, erg heet.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Als je ZION NP bezoekt, dan deze hike zeker meenemen. Voor een normaal gezond redelijk getraind persoon is deze hike, bij droog weer, makkelijk te doen. Zwaarste gedeelte is de deel I (West Rim Trail). Daar maak je op een asfalt pad snel hoogtemeters. Vanaf toiletunit start Angels Landing pas.
Advies: 's morgen de eerste bus (die al hele vol zit) om 06:00 pakken bij Visitor Center (of nog beter om 06:08 bij stop 3 (junction). Daar kun je wagen nog parkeren. Uitstappen bij stop 6 (Grotto) en meteen de weg en rivier oversteken voor start. In 2u naar de top gelopen en 1u retour. Daarna bleven maar hordes mensen komen. Door vroeg te starten ben je drukte voor en minder last van de warmte (in juli). Heeft maar 1 nadeel; als je op de top staat, staat de zon nog laag en is de noordkant van het dal erg donker. Midden op de dag dien je er wel 1 a 2 uur bij te tellen ivm drukte/wachten op smalle stukken.

Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Vanochtend deze hike gedaan. Vond het van tevoren best wel spannend maar het ging goed. Het was minder smal dan ik dacht. Als je dit wilt doen zou ik voor 9 uur starten, dan loop je omhoog in de schaduw. Het eerste stuk omhoog (voor de kettingen) is echt heel steil namelijk. Trek goede schoenen aan dan gaat het je zeker lukken.

Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Vanochtend deze wandeling gemaakt en om heel eerlijk te zijn niet helemaal tot het einde. Ik heb het een klein stukje geprobeerd alleen het was mij iets te druk en toch wel heel spannend vond ik persoonlijk. De rest van de hike is ook zeker de moeite waard maar kom zeker in de ochtend want in de middag loop je alleen in de volle zon en dat is echt niet aan te raden. Het hike gedeelte is zeer pittig omhoog dus onderschat dit niet. Boven bij de hike heb je wc's.

Beoordeeld op 24 juni 2019 via mobiele applicatie

Ik deed deze tocht 's middags. Het was warm dus ik nam er de tijd voor. Iedereen heeft iets van 'pfff we zijn met een pittige tocht bezig, halen we het wel?' Dus er ontstaan al gauw wat gezellige gesprekjes als 'lotgenoten onder elkaar. De tocht is best te doen met enige conditie en zonder teveel hoogtevrees. Het kan inderdaad druk zijn op het laatste soms wat steile stuk, maar je gaat netjes even aan de kant om de ander te laten passeren. Dat geeft weer rust en tijd om te genieten van de vergezichten en menigmaal levert het weer een gezellig praatje op.

Datum van activiteit: juni 2019