“vakantie”

Porto Vromi Maries Cruises & Fun
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 dingen om te doen in Porto Vromi
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Voedsel te koop
1 juni 2018 beoordeeld

zeker bezoeken ongelooflijk hoe helder het water is paradijs op aarde tevens naar het vieuwpoint geweest erg mooi

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie staat goed aangegeven via de hoofdweg in het dorpje. Via een smalle bergroute kwamen we aan in een klein haventje met een kleine eetgelegenheid (niet te veel van voor stellen) en hebben wij een boottochtje kunnen boeken naar het shipwreck. Personeel is heel aardig, boten niet te groot (+- 20 pers) en de tocht niet te lang. Eerst een uurtje op shipwreck beach, daarna eventjes langs de grotten op de route en gelegenheid gehad om 20min te kunnen zwemmen in het helder blauwe water. Kapitein bijzonder vriendelijk, en alles goed geregeld. Voor ons geslaagd!

6 mei 2018 beoordeeld

Mooie tocht vanuit Porto Vromi naar het scheepswrak. Uurtje verblijven op het strand en vervolgens retour

8 augustus 2017 beoordeeld

Super tochtje . We hadden een geweldige kapitein . eerst een stop om te zwemmen en daarna een uurtje naar het scheepswrak . mooi strand maar druk zoals je kunt verwachten . leuk om te zien met eigen ogen . daarna een zwemstop bij een hele mooie grot . waar de kapitein nog hielp met foto's maken gewoon super . na nog een keertje zwemmen terug naar Porto Vromi .

Bekijk meer beoordelingen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel bij Renata boat als bij andere aanbieders lukte het ons niet vooraf te boeken. Langs de boulevard van zakynthos stad liepen wij dit luxe kantoor binnen en werden direct geholpen en konden ook voor 20 euro pp vanuit porto vromi de tour meemaken. Het ging in taxi boot vorm, dus we konden zelf beslissen hoe lang we op Shipwreck beach wilden blijven. Op de terugweg kregen we meerdere malen uitgebreid de kans om te zwemmen in de blauwe grotten. Super excursie!!

Reizigers die Porto Vromi Maries Cruises & Fun bekeken, bekeken ook

In Porto Vromi Maries Cruises & Fun geweest? Deel je ervaringen!