Vandaag geopend: 08:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Sfeervolle boottrip

De 1e kennismaking met de kapitein was: "I'am a little bit crazy, but trust me, i'am een good ... meer lezen

Beoordeeld op 23 september 2018
famvanderaa1
Sint-Michielsgestel, Nederland
Superexcursie

We betaalden 20 euro per persoon en de heenrit naar de Shipwreck's bay was zo'n 40 minuten, daar ... meer lezen

Beoordeeld op 3 september 2018
travelbird_vee
Brussel, België
Lees alle 194 beoordelingen

Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Locatie staat goed aangegeven via de hoofdweg in het dorpje. Via een smalle bergroute kwamen we aan in een klein haventje met een kleine eetgelegenheid (niet te veel van voor stellen) en hebben wij een boottochtje kunnen boeken naar het shipwreck. Personeel is heel aardig, boten niet te groot (+- 20 pers) en de tocht niet te lang. Eerst een uurtje op shipwreck beach, daarna eventjes langs de grotten op de route en gelegenheid gehad om 20min te kunnen zwemmen in het helder blauwe water. Kapitein bijzonder vriendelijk, en alles goed geregeld. Voor ons geslaagd!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018

Mooie tocht vanuit Porto Vromi naar het scheepswrak. Uurtje verblijven op het strand en vervolgens retour

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Super tochtje . We hadden een geweldige kapitein . eerst een stop om te zwemmen en daarna een uurtje naar het scheepswrak . mooi strand maar druk zoals je kunt verwachten . leuk om te zien met eigen ogen . daarna een zwemstop bij een hele mooie grot . waar de kapitein nog hielp met foto's maken gewoon super . na nog een keertje zwemmen terug naar Porto Vromi .

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zowel bij Renata boat als bij andere aanbieders lukte het ons niet vooraf te boeken. Langs de boulevard van zakynthos stad liepen wij dit luxe kantoor binnen en werden direct geholpen en konden ook voor 20 euro pp vanuit porto vromi de tour meemaken. Het ging in taxi boot vorm, dus we konden zelf beslissen hoe lang we op Shipwreck beach wilden blijven. Op de terugweg kregen we meerdere malen uitgebreid de kans om te zwemmen in de blauwe grotten. Super excursie!!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Via onze gastvrouw geboekt om naar Shipwreck Beach te gaan en the Blue caves. Vanaf Argassi via Lithakia en Maries naar Porto Vromi gereden. Vooral de weg vanaf Lithakia was een erg mooie route die je door hele leuke dorpjes laat rijden. Tip: stop bij een klein lokaal restaurantje en geniet van het eten en de gastvrijheid. Het laatste stuk van de weg van Maries naar Porto Vromi is ongekend mooi als je van grote hoogte naar beneden rijdt met soms hele spannende stukken om te rijden. Eenmaal in Porto Vromi aangekomen vind je al snel de Office van deze maatschappij waar je in goed Engels wordt geholpen (zelfs in het Italiaans hoorde ik). Hier liggen verschillende grote boten voor maximaal 40 personen. Wij hadden een privé boot voor 6 personen met een ingehuurde kapitein. Deze jonge vriendelijke Engelssprekende kapitein heeft ons de mooiste strandjes, grotten en andere bezienswaardigheden laten zien en zwom ook diverse keren met ons mee. Daarnaast wist hij veel te vertellen over dit prachtige gebied. Ongelooflijk hoe mooi het hier is: azuurblauw water tegen krijtwitte stranden en kliffen. Een ervaring om nooit meer te vergeten. Na afloop nog even wat gedronken in de haven tussen de locals die hier lekker aan het zonnen waren. Hier moet je geweest zijn.

Datum van activiteit: juli 2017