Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Grand Canyon National Park
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.723)
Beoordelingen filteren
3.723 resultaten
Waardering van reizigers
792
1.698
880
228
125
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
792
1.698
880
228
125
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.723 beoordelingen
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst prima ontvangst. Het is vrij groot, er zijn meerdere gebouwen. Wij zaten in een east room, daar waren iets van 6 gebouwen en wij zaten in de tweede. Schoonmaak was niet helemaal goed gedaan, lagen bijvoorbeeld nog m&ms op de grond van vorige gasten. Shuttle bus stopt bij de lobby en daarmee kan je overal komen, erg handig. Avondeten is simpel maar prima (bij taverne). Ontbijt waren wij niet heel enthousiast over in restaurant, beetje massa productie en ook prijzig. Er zit een winkel tegenover de lobby. Grand Canyon is prachtig. Wij hebben wandeling naar ooh ahh point gedaan. Ook langs de rim gewandeld. Twee keer zonsondergang gezien. Tweede dag lunch gehad bij Arizona steakhouse, erg goed was dit! In nacht prachtige sterrenhemel!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Michelle O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3802015, Manager van Yavapai Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019
Google-vertaling

Thank you for taking the time to review our property. We are happy to hear you had a lovely visit at the Grand Canyon. I do apologize for your floor not being cleaned properly and I have passed this information onto our housekeeping manager to ensure this doesn't happen again.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2019

Leuke accomodatie. Alles was goed geregeld, schoon, alles wat je nodig hebt was er. Helaas hebben we de borg niet terug ontvangen. Inmiddels meerdere emails gestuurd, zelfs op hun verzoek al telefonisch contsct gehad ( 10 minuten vanuit europa naar usa bellen...)maar we komen niet verder. Al met 3 personen contact gehad, er wordt steeds hetzelfde gezegd en om bewijzen gevraagd. Als ik de bewijzen stuur, krijg ik weer antwoord van een andere persoon, die weer hetzelfde zegt en weer om bewijzen vraagt. Om moedeloos van te worden. Maar het gaat om 150 dollar (3 kamers)! Helaas geeft dit het verdere goede bezoek aan Yavapai een bittere nasmaak...

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Monique E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3802015, Manager van Yavapai Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019
Google-vertaling

We are happy to hear you enjoyed your stay with us and are sorry that you are having difficulties receiving your deposit. I am not sure whom you have spoken with about this, but if you can call the front desk (928) 638-4001 they will be able to investigate this on site and find an answer for you.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2019

vanaf de buitenkant lijken het barakken maar de kamers zijn erg mooi, ruim, compleet en netjes.
locatie in de bossen maakt het geheel compleet.
Erg vriendelijk personeel met het inchecken en goede tips om je verblijf optimaal te besteden.

Kamertip: kamer op 1e verdieping
Datum van verblijf: augustus 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ronald0367
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3802015, Manager van Yavapai Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019
Google-vertaling

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to hear your had a pleasant experience with our staff and our rustic accommodations in this peaceful environment. We look forward to you returning again in the future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Denk een gemiddelde voetbalkleedkamer met de geur erbij en je krijgt een indruk van de kamers van Yavapai Lodge. Het is bedompt, gedateerd, geen airco en helaas ook nog eens zonder WiFi. Lastig als je nog mailtjes voor excursies 24h van tevoren moet bevestigen. Alleen als je hier echt moet zijn, zou ik hier overnachten. Anders raad ik je aan toch echt door te rijden. Van de hotels op onze roadtrip is dit toch echt de minste.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank maartjemadelief
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3802015, Manager van Yavapai Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019
Google-vertaling

I would like to thank you for your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. I will pass on to the housekeeping department the smelly room issue you had, that is not acceptable and I am truly sorry. The slow wifi and no AC are items we list in advance prior to your booking, however we are working on both of these items to try and make improvements for the future.
We appreciate you bringing these deficiencies to our attention.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2019

We kwamen rond 11 uur aan in de Grand Canyon. We konden pas om drie uur inchecken. Besloten om alvast van de omgeving te genieten. Echt prachtig. Moe en stoffig kwamen we rond 15.15 aan bij de incheck balie. We konden nog niet inchecken, want de kamers waren nog niet schoongemaakt. Het zou nog een klein uurtje duren. Om de tijd door te komen, konden we iets gaan drinken in de bar.
Ik dacht, dat is aardig. Nee, we kregen niets van het huis, zelfs geen flesje water. De man bij het inchecken zei dat een uur niet lang was om te wachten, dus we kregen niets. Uiteindelijk konden we pas om 16.30 inchecken. Ik had nog wel aangegeven dat anderhalf uur lang was. Maar ik was aan het overdrijven. Slechte service. Als je om drie uur mag inchecken en het wordt pas 16.30, dan mag er zeker wat tegenover staan. Wij kunnen er niets aan doen dat ze waarschijnlijk te weinig personeel hebben om alle kamers op tijd schoon te maken. Voor het geld wat we betaald hebben, verwacht je toch enige service.
Er was alleen wifi bij de receptie, ontbijt zat bij de prijs ook niet erbij. Enige voordeel was dat je vlakbij de Grand Canyon zat.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank MarioGlen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3802015, Manager van Yavapai Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019
Google-vertaling

I would like to thank you for your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We strive to provide the best customer service we can provide and are truly sorry we did not meet your expectations.
We will address this issue immediately with the appropriate front desk staff to help improve our customer service moving forward.
We appreciate you bringing these deficiencies to our attention.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken