Mather Campground(Grand Canyon National Park)
Phantom Ranch(Grand Canyon National Park)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Restaurant
21 augustus 2017 beoordeeld

Onze kamer was op 5 min wandelen van de Rim, kamer was helemaal inorde, rook wel naar hout vanbinnen maar ja dat kun je niet veel aan doen he. We hebben de iets duurdere genomen juniper lodge wat achteraf bekeken een goeie beslissing was, er waren die veel slechter waren,er waren 2 verdiepingen en dicht bij de rim. Voor 2 nachten was dit wel een meevaller, de moeite om er iets meer voor te betalen was ook niet zoveel was.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 2 nachten geboekt maar wilde halverwege de eerste nacht al gillend weg. Geen airco maar 2 herrie makende ventilatoren verpesten de nachtrust. We hebben de minuten afgeteld totdat er wegkonden helaas.

Verbleef: augustus 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten overnacht in de Maswik Lodge. Het was er op dat moment 40 graden en er was geen airco op de kamer. Alles was nog vies en er zat opgedroogd bloed op de lakens.. Heel slecht. Gelukkig is de Grand Canyon echt prachtig, dus dat maakt veel goed.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden de omvang van de canyon, de village en de lodge in eerste instantie overweldigend groot (massa toerisme, gelukkig was het laagseizoen). Maar na een eerste wandeling waren we gewend en vonden we het prachtig! Voor de locatie (in het NP) vinden we de prijs / kwaliteit verhouding goed. De kamers zijn schoon en netjes. De lodge is niet nieuw, ook niet bijzonder, maar je overnacht comfortabel, voor een nette prijs op een fantastische plek. Sta op bij zonsopgang en je ziet een fantastisch kleurenspel in de canyon en heel veel wilde dieren onderweg!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
11 oktober 2016 beoordeeld

Mooi village (beetje center parcs gevoel) waar de dieren gewoon vrij rondlopen. Maar kamer is niet bijzonder, wat voor 1 nacht ook niet nodig is. Hoofd accomodatie waar je incheckt en restaurant zit is wel gezellig

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner