“Gedateerd maar schoon, locatie is 5 sterren”
Beoordeling van Maswik Lodge

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Maswik Lodge
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Grand Canyon National Park
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben deze accommodatie uitgezocht op basis van de ligging er deze is zeker 5 sterren waard, op loopafstand van Grand Canyon. Accomodatie is zeker gedateerd (tv met beeldbuis en 2 wandventilatoren) maar schoon en comfortabel. Het is savonds heerlijk rustig in het park. Het eten in de lodge is niet bijzonder maar er is voor alles wat wils en een is gratis aan wifi. Alles is hier ingesteld op het actief bezoeken van de Grand Canyon, een fijne ervaring.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

21 augustus 2017 beoordeeld

Onze kamer was op 5 min wandelen van de Rim, kamer was helemaal inorde, rook wel naar hout vanbinnen maar ja dat kun je niet veel aan doen he. We hebben de iets duurdere genomen juniper lodge wat achteraf bekeken een goeie beslissing was, er waren die veel slechter waren,er waren 2 verdiepingen en dicht bij de rim. Voor 2 nachten was dit wel een meevaller, de moeite om er iets meer voor te betalen was ook niet zoveel was.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 2 nachten geboekt maar wilde halverwege de eerste nacht al gillend weg. Geen airco maar 2 herrie makende ventilatoren verpesten de nachtrust. We hebben de minuten afgeteld totdat er wegkonden helaas.

Verbleef: Augustus, 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten overnacht in de Maswik Lodge. Het was er op dat moment 40 graden en er was geen airco op de kamer. Alles was nog vies en er zat opgedroogd bloed op de lakens.. Heel slecht. Gelukkig is de Grand Canyon echt prachtig, dus dat maakt veel goed.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden de omvang van de canyon, de village en de lodge in eerste instantie overweldigend groot (massa toerisme, gelukkig was het laagseizoen). Maar na een eerste wandeling waren we gewend en vonden we het prachtig! Voor de locatie (in het NP) vinden we de prijs / kwaliteit verhouding goed. De kamers zijn schoon en netjes. De lodge is niet nieuw, ook niet bijzonder, maar je overnacht comfortabel, voor een nette prijs op een fantastische plek. Sta op bij zonsopgang en je ziet een fantastisch kleurenspel in de canyon en heel veel wilde dieren onderweg!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
11 oktober 2016 beoordeeld

Mooi village (beetje center parcs gevoel) waar de dieren gewoon vrij rondlopen. Maar kamer is niet bijzonder, wat voor 1 nacht ook niet nodig is. Hoofd accomodatie waar je incheckt en restaurant zit is wel gezellig

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
20 september 2016 beoordeeld

Let op bij reserveren of je in de luxere noordzijde zit of in het goedkopere zuid. In zuid geen wifi. Donkere kleine kamers, erg magertjes een beetje een domper op de mooie omgeving van de grand canyon

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Grand Canyon National Park in overweging
op 2,2 km afstand
Red Feather Lodge
nr. 4 van 6 in Tusayan
2.603 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Maswik Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Maswik Lodge

Adres: 202 South Village Loop Drive, Grand Canyon National Park, AZ 86023
Locatie: Verenigde Staten > Arizona > Grand Canyon National Park
Voorzieningen:
Gratis parkeren Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 3 hotels in Grand Canyon National Park
Prijsklasse: € 52 - € 271 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Maswik Lodge 2.5*
Aantal kamers: 280
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Maswik Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Maswik Hotel Grand Canyon National Park
Maswik Lodge Grand Canyon
Maswik Lodge Arizona
Grand Canyon National Park Maswik Lodge
Lodge Maswik

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?