Grand Canyon Lodge - North Rim
Official Hotel
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 379 per nacht.

Hotwire.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 347 per nacht.

Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 375 per nacht.

Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

QualityInn
19 augustus 2015 beoordeeld

Dit hotel is zeer mooi gelegen maar ook zeer druk bezocht. De cabins waarin je kan slapen tonen tekenen van de vele bezoekers. Het vasttapijt is onderhouden maar niet echt netjes meer. We hadden voor 3 geboekt maar kregen maar 1 dubbel bed ter beschikking. Na overleg met het onthaal werd er een oud, versleten logeerbed afgeleverd. We mochten er zelf een plekje voor uitzoeken. :-( Na wat schuiven met het andere meubilair lukte het nauwelijks.
De prijzen voor het eten in het enige restaurant doen vermoeden dat het zeer lekker zal zijn maar de maaltijden zijn maar gewoontjes. Gelukkig maakt de nabijheid van de canyon veel goed.

Verbleef: augustus 2015
3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedereen die naar de Grand Canyon gaat, gaat naar de toeristische zuidkant. Dit hotel met zijn veel te kleine lodges staat aan de noordkant en is dus ook wat lastiger bereikbaar. Het eten is er gewoon te duur, alhoewel je wel volop aandacht en service krijgt. Overdag is het er ook best wel druk met dagjesmensen, maar daarvoor kom je er niet. S avonds, als iedereen die er niet slaapt weg is, en je nog even buiten loopt op die rotspunt die uitsteekt richting de grote canyon en je ziet de lampjes van de overkant, de sterren en de maan.... dan vergeet je de te kleine badkamer, de niet goed sluitende ramen, het veel te kleine huisje, de veel te kleine bedden, de krappe ruimte en wil je nog maar 1 ding: nog een nacht!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
30 september 2014 beoordeeld

Na 2 maal aan de zuidrim te hebben gekeken nu eens de noord rim aangedaan.
Voor ons is de noord rim veel en veel mooier dan de zuid rim.
Het is er veel rustiger en de uitzichten spectaculair.
De locatie van de lodge is ook super en de huisjes ook.
Je hebt "voordelige" huisjes aan de ene kant van de weg en aan de andere kant van de weg de wat duurdere en luxere huisjes met veranda en schommelstoelen.
Het restaurant is mooi en goed, het ging voor ons allemaal wat te snel.
Het voorgerecht was nog niet eens op of het hoofdgerecht kwam er al aan.
(geef van te voren aan dat je het rustig aan wilt doen)
Voor het ontbijt kun je a la carte bestellen of van het buffet gebruik maken.
Ga s'morgens naar het terras rechts van de receptie, daar kun je zo mooi en rustig zitten en genieten. Je kunt aan die kant ook afdalen (10 min) naar een prachtig uitzichtpunt. Hier sta je midden in de natuur, het was bij ons niet moeilijk om momenten alleen te zijn op dat punt. Het uitzicht en de stilte hebben grote indruk achtergelaten.
Deze plek heeft veel indruk gemaakt na 11 maal rondreizen in de VS, volgend jaar nemen we deze plek weer op in onze route. Maar dan 2 dagen!!

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
15 augustus 2014 beoordeeld

Dit was echt een verademing na veel '13 in een dozijn' hotels die veel op elkaar lijken. Alle kamers liggen in aparte blokhutten (steeds 2 gekoppeld) op het terrein rond het centrale gebouw, in het bos, aan de rand van de noordkant van de Grand Canyon. Erg mooi en sfeervol. Kamers wat ouderwets maar wel schoon en passend bij de sfeer. Afgelegen, geen GSM-bereik, geen WiFi. Uitstekende uitvalsbasis voor de noord-canyon: sightseeing trips, wandelingen, paard-/muilezeltochten. Weinig eetmogelijkheden: een (goed en niet al te duur) restaurant in het centrale gebouw (reservering noodzakelijk!), een kleine deli met pizza en salades, en een 'cooking-out' (niet echt de sfeer waar wij naar zochten, wat popi...). Aanrader!
Hou er wel rekening mee dat de meer populaire zuidkant van de canyon van hieruit niet bereikbaar is: 5 uur rijden (of 3 dagen wandelen).

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
29 juni 2014 beoordeeld

Lees de website en je wordt enthousiast, ben er geweest en ben teleurgesteld. We hadden een hok zonder uitzicht op de canyon (overigens hadden wel 5 kamers het beloofde uitzicht op de canyon), zonder fatsoenlijke voorzieningen en ver weg van het hoofdgebouw. Inchecken ging moeilijk, lobby is heel klein voor het aantal gasten en het restaurant niet gezellig en vooral duur. Een tegenvaller.

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner