Grand Canyon Lodge - North Rim
Official Hotel
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 238 per nacht.

Orbitz.com
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 335 per nacht.

Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 366 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

QualityInn
30 september 2014 beoordeeld

Na 2 maal aan de zuidrim te hebben gekeken nu eens de noord rim aangedaan.
Voor ons is de noord rim veel en veel mooier dan de zuid rim.
Het is er veel rustiger en de uitzichten spectaculair.
De locatie van de lodge is ook super en de huisjes ook.
Je hebt "voordelige" huisjes aan de ene kant van de weg en aan de andere kant van de weg de wat duurdere en luxere huisjes met veranda en schommelstoelen.
Het restaurant is mooi en goed, het ging voor ons allemaal wat te snel.
Het voorgerecht was nog niet eens op of het hoofdgerecht kwam er al aan.
(geef van te voren aan dat je het rustig aan wilt doen)
Voor het ontbijt kun je a la carte bestellen of van het buffet gebruik maken.
Ga s'morgens naar het terras rechts van de receptie, daar kun je zo mooi en rustig zitten en genieten. Je kunt aan die kant ook afdalen (10 min) naar een prachtig uitzichtpunt. Hier sta je midden in de natuur, het was bij ons niet moeilijk om momenten alleen te zijn op dat punt. Het uitzicht en de stilte hebben grote indruk achtergelaten.
Deze plek heeft veel indruk gemaakt na 11 maal rondreizen in de VS, volgend jaar nemen we deze plek weer op in onze route. Maar dan 2 dagen!!

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
15 augustus 2014 beoordeeld

Dit was echt een verademing na veel '13 in een dozijn' hotels die veel op elkaar lijken. Alle kamers liggen in aparte blokhutten (steeds 2 gekoppeld) op het terrein rond het centrale gebouw, in het bos, aan de rand van de noordkant van de Grand Canyon. Erg mooi en sfeervol. Kamers wat ouderwets maar wel schoon en passend bij de sfeer. Afgelegen, geen GSM-bereik, geen WiFi. Uitstekende uitvalsbasis voor de noord-canyon: sightseeing trips, wandelingen, paard-/muilezeltochten. Weinig eetmogelijkheden: een (goed en niet al te duur) restaurant in het centrale gebouw (reservering noodzakelijk!), een kleine deli met pizza en salades, en een 'cooking-out' (niet echt de sfeer waar wij naar zochten, wat popi...). Aanrader!
Hou er wel rekening mee dat de meer populaire zuidkant van de canyon van hieruit niet bereikbaar is: 5 uur rijden (of 3 dagen wandelen).

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
29 juni 2014 beoordeeld

Lees de website en je wordt enthousiast, ben er geweest en ben teleurgesteld. We hadden een hok zonder uitzicht op de canyon (overigens hadden wel 5 kamers het beloofde uitzicht op de canyon), zonder fatsoenlijke voorzieningen en ver weg van het hoofdgebouw. Inchecken ging moeilijk, lobby is heel klein voor het aantal gasten en het restaurant niet gezellig en vooral duur. Een tegenvaller.

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
7 oktober 2013 beoordeeld

Zeer goede , mooie lodge gelegen in een prachtige natuur. Vriendelijk , professioneel onthaal . Uitstekende bediening in het restaurant . Uiteraard een uitstekende ligging om de North Rim te bezoeken . Diner was goed . Geriefelijke en professionele cabin. " klein " nadeel : geen WiFi

Verbleef: september 2013, reisde met een partner
25 juni 2012 beoordeeld

Alleen al de rit van de South naar de North rim is geweldig, super uitzicht langs de canyon en dichterbij de lodge mooie weides met veel herten en bomen. De lodge zelf was ook prachtig, goede bedden en een mooi uitzicht. Leuke kroeg en goed restaurant bij de lodge.

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner