“Niet best”

Keukens: Amerikaans, Mexicaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Reserveringen
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de Tripadvisor reviews had ik de indruk dat dit het minst slechte restaurant van de regio is. Dat zegt dan heel veel over de rest, want dit was met gemak het matigste eten dat we tijdens onze USA trip hebben gegeten. En pas op: er wordt al standaard 18% fooi op de rekening gezet. Wij kwamen er achteraf achter en hebben dus onbedoeld daar bovenop nóg een beleefdheidsfooi gegeven. Gegeven de kwaliteit van het eten en de ervaring in het restaurant niet terecht. Als je hier niet hoeft te eten, zou ik vooral even verder zoeken.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n vieren heerlijk gegeten.
De Ribs zijn heerlijk mals en goed van smaak. De nachos en enchilades waren ook goed van smaak. De inrichting is simpel maar het eten maakt alles goed.
Zeker als je overnacht in Bryce een aanrader.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant oogt van de buitenkant wat vervallen, maar binnen is een leuke sfeer. De bediening is erg vriendelijk en het eten was er heerlijk (beide een burger gehad). Absoluut een aanrader!

29 augustus 2016 beoordeeld

Aardige eigenaar, prima vlees, allerlei attributen aan de muur zoals klassieke pistolen en ouderwetse landbouwgereedschappen.
Prima plek om na een lange dag Bryce relatief eenvoud maar wel goed te eten. Stuk leuker dan Bryce city en maar 5 minuten rijden ervandaan

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege tripadvisor hier gegeten. De gerechten vind je in elke doorsnee restaurant: hamburgers, steaks en sparerib. De bediening is lekker vlot en voor je het weet ligt het op tafel. De sfeer viel wat tegen door de felle lampen. De gerechten zijn ook redelijk aan de prijs net als de drankjes en de koffie, waardoor de uiteindelijke rekening toch weer iets hoger uitviel dan verwacht. Aan het eten valt weinig op Te merken. Gewoon eerlijke stukken vlees, op de juiste manier gebakken en geserveerd met frieten en groenten.

Gregory S, Owner van Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

We appreciate you taking time to share with us your experience at our restaurant. We know how busy it is being on the road and giving us feedback helps us improve our operations.

Thanks again for visiting and we hope you had a pleasant vacation.

Reizigers die Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort bekeken, bekeken ook

Bryce Canyon National Park, UT
Bryce Canyon National Park, UT

In Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort geweest? Deel je ervaringen!