“Heerlijke ribs en mexicaans”

Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Bryce Canyon National Park
Keukens: Amerikaans, Mexicaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n vieren heerlijk gegeten.
De Ribs zijn heerlijk mals en goed van smaak. De nachos en enchilades waren ook goed van smaak. De inrichting is simpel maar het eten maakt alles goed.
Zeker als je overnacht in Bryce een aanrader.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant oogt van de buitenkant wat vervallen, maar binnen is een leuke sfeer. De bediening is erg vriendelijk en het eten was er heerlijk (beide een burger gehad). Absoluut een aanrader!

29 augustus 2016 beoordeeld

Aardige eigenaar, prima vlees, allerlei attributen aan de muur zoals klassieke pistolen en ouderwetse landbouwgereedschappen.
Prima plek om na een lange dag Bryce relatief eenvoud maar wel goed te eten. Stuk leuker dan Bryce city en maar 5 minuten rijden ervandaan

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege tripadvisor hier gegeten. De gerechten vind je in elke doorsnee restaurant: hamburgers, steaks en sparerib. De bediening is lekker vlot en voor je het weet ligt het op tafel. De sfeer viel wat tegen door de felle lampen. De gerechten zijn ook redelijk aan de prijs net als de drankjes en de koffie, waardoor de uiteindelijke rekening toch weer iets hoger uitviel dan verwacht. Aan het eten valt weinig op Te merken. Gewoon eerlijke stukken vlees, op de juiste manier gebakken en geserveerd met frieten en groenten.

Gregory S, Owner van Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

We appreciate you taking time to share with us your experience at our restaurant. We know how busy it is being on the road and giving us feedback helps us improve our operations.

Thanks again for visiting and we hope you had a pleasant vacation.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden twijfels om naar ebenezer's te gaan maar omdat z'n kolossaal iets ons niet erg leuk leek zijn we naar cowboy ranch house gegaan.
Zeker geen verkeerde keuze!!!!!
Heb daar de spare ribs op, ben zelf een liefhebber en "amateur " kok op het gebied van spare ribs . Maar deze waren echt super!!!
Echt een aanrader.
Personeel is vriendelijk en je kunt daar normaal eten (je staat niet met 25 min buiten)
Prijs is redelijk/normaal.

Gregory S, Owner van Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

I will be sure to share your comments with our Executive Chef. His Award Winning Ribs are something he takes great pride in. He will be thrilled to hear that an fellow rib expert enjoyed his fare.

We hope you had a great visit to Bryce Canyon and wish you well in your journies

Reizigers die Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort bekeken, bekeken ook

In Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort geweest? Deel je ervaringen!