“Ongezellige inrichting en goed eten”

Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort
Geclassificeerd als nr. 4 van 6 Restaurants in Bryce Canyon National Park
Keukens: Amerikaans, Mexicaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Reserveringen
25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege tripadvisor hier gegeten. De gerechten vind je in elke doorsnee restaurant: hamburgers, steaks en sparerib. De bediening is lekker vlot en voor je het weet ligt het op tafel. De sfeer viel wat tegen door de felle lampen. De gerechten zijn ook redelijk aan de prijs net als de drankjes en de koffie, waardoor de uiteindelijke rekening toch weer iets hoger uitviel dan verwacht. Aan het eten valt weinig op Te merken. Gewoon eerlijke stukken vlees, op de juiste manier gebakken en geserveerd met frieten en groenten.

Gregory S, Owner van Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

We appreciate you taking time to share with us your experience at our restaurant. We know how busy it is being on the road and giving us feedback helps us improve our operations.

Thanks again for visiting and we hope you had a pleasant vacation.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden twijfels om naar ebenezer's te gaan maar omdat z'n kolossaal iets ons niet erg leuk leek zijn we naar cowboy ranch house gegaan.
Zeker geen verkeerde keuze!!!!!
Heb daar de spare ribs op, ben zelf een liefhebber en "amateur " kok op het gebied van spare ribs . Maar deze waren echt super!!!
Echt een aanrader.
Personeel is vriendelijk en je kunt daar normaal eten (je staat niet met 25 min buiten)
Prijs is redelijk/normaal.

Gregory S, Owner van Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

I will be sure to share your comments with our Executive Chef. His Award Winning Ribs are something he takes great pride in. He will be thrilled to hear that an fellow rib expert enjoyed his fare.

We hope you had a great visit to Bryce Canyon and wish you well in your journies

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dimmertje op de lampen en je hebt een gezellige sfeer. Eten was erg goed. Begonnen met wat chickenwings. Daar zat een heerlijke bbq saus op (alleen wat veel naar onze zin). Hierna gevraagd of we de saus van de ribs ernaast mochten. Ze renden voor ons naar de keuken en we kregen ribs met veel minder saus (subtiel er vanaf gehaald). Ze gleden van het bod. Heerlijk!!

We are thrilled to hear that you had a chance to enjoy our Award Winning Ribs. They are a staplehold of our restaurant and just fall off the bone.

Thank you for taking the time to share with the readers of TripAdvisor your experience and we hope you had a great visit to Bryce Canyon National Park

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier tijdens ons verblijf van 2 dagen in Bryce Canyon 3 keer komen eten. 2x avondeten en 1x ontbeten. De eerste avond was het moeilijk kiezen door de overheersende aanwezigheid van ruby's inn maar kozen toch om even verder van het hotel te gaan eten. Wat een geluk dat we hiervoor kozen! Super grote porties, vriendelijk personeel, smaakvol eten, helemaal niet duur en rustig tafelen! Zeker een aanrader!!!

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilde een keer wat anders en hadden bij aankomst gezien dat net buiten het centrum ook restaurants zaten. We stonden voor de deur en twijfelden. Toch maar ff Tripadvisor raadplegen. En precies zoals zovelen omschreven. Het was rustig en leek niet zo gezellig, maar bij binnenkomst voel je je meteen thuis. Aardige mensen, heel lekker eten tegen normale prijzen. Niet zo massaal als in het centrum op 5 min afstand met de auto. Echt een aanrader!

Gregory S, Owner van Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Thanks for sharing your experience. We are glad to hear you enjoyed your visit. We hope you will come back soon during your next visit to Bryce Canyon

Reizigers die Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort bekeken, bekeken ook

Bryce Canyon National Park, UT
Bryce Canyon National Park, UT

In Cowboy Ranch House at Bryce Canyon Resort geweest? Deel je ervaringen!