“Geweldig mooi en voor iedereen te doen”
Beoordeling van Canyon Trail Rides

Canyon Trail Rides
Geclassificeerd als nr. 3 van 18 Outdooractiviteiten in Bryce Canyon National Park
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Mooi om de canyon zo te ervaren, voor iedere ruiter of niet ruiter geschikt. Brave paarden en muilezels.

2 oktober 2017 beoordeeld

Ik rij al meer dan 20 jaar paard terwijl mijn man heeft er maar een paar keer op gezeten. Hij zag er dan ook wat tegen op maar het was voor ons beiden een super ervaring! Toffe, gezond uitziende paarden en muilezels, allemaal braaf en ze geven de vlottere paarden aan de betere ruiter. Bovendien een geweldig mooie rit, waar we het uiteindelijk voor deden, en een vlotte en relaxte gids. Wij deden de peekaboo-trail, een echte aanrader!

Een TripAdvisor-lid
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zouden eerst de 3 uur tocht doen, maar waren het tijdsverschil met Arizona vergeten. Ongeboekt naar de 2 uur tocht. Begeleiding was prima! Grappig en betrokken. Rit was lang zat en heel erg mooi, echt een aanrader !

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik rij al 20 jaar paard en dit was de beste rit ooit! Van te voren zag ik wat reacties over dat het voor ervaren ruiters spannender zou zijn, omdat de paarden/muilezels echt vlak langs de afgrond lopen. Dit is inderdaad zo, maar ik vond het juist erg leuk. De paarden/muilezels weten precies waar ze moeten lopen en het voelt erg vertrouwd.

Het is prachtig om het park op deze manier te zien. We hadden de rit van 2 uur en gingen helemaal tot de bodem van de canyon. Dit was één van de beste ervaringen van onze vakantie!

Bekijk meer beoordelingen
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig park! Zeker een aanrader en wij komen zeker nog eens terug om meer van Bryce te zien. We hadden maar 1 dag, wat op zich voldoende is, maar het weer was niet heel betrouwbaar. Het onweerde regelmatig. We zijn wel een stukje naar beneden gelopen het dal in. Zeker een park om mee te nemen in een rondreis door zuidwest usa!

Reizigers die Canyon Trail Rides bekeken, bekeken ook

Bryce Canyon National Park, UT
Bryce Canyon National Park, UT

In Canyon Trail Rides geweest? Deel je ervaringen!