“Goed restaurant ”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Afhalen
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na eerder wat problemen te hebben gehad bij het motel (Bryce view lodge) kwamen we via tripadvisor uit bij dit restaurant. Helaas 20 minuten moeten wachten. De vrouw die ons ontving was daar duidelijk en vriendelijk over. Het eten was het wachten waard.

Datum van bezoek: augustus 2018

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen in een motel dichtbij zonder ontbijt en op weg naar Bryce Canyon National Park zat dit restaurant. Leuke locatie en ziet er leuk en authentiek uit. Prima vriendelijk personeel een redelijk veel menu keuzes. We hebben heerlijk ontbeten en de prijs was prima zeker voor zo’n locatie. Was dus prima start van de dag en zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

N.a.v. recensies op tripadvisor hier terecht gekomen, omdat er verder niet veel beters in de buurt zou zijn. Wij vragen ons af, hoe slecht de rest dan is.
We moesten 45min wachten (dit wisten we, geen probleem). Terwijl we aan het wachten kregen andere groepen die later binnen waren gekomen, eerder een plek. Wij vonden vreemd, maar bleven toch de aangegeven 45min wachten. Na 60 min waren wij aan de beurt. We wilden graag de Spareribs (speciaal hiervoor naartoe gekomen). Deze bleken uitverkocht te zijn.. kan gebeuren, maar wel jammer.
Daarna vis en hamburgersteak besteld. De steak was ontzettend gezouten en de Brocolli was nog keihard.
Wij waren heel erg teleurgesteld en zouden dit restaurant nooit aanraden.

22 juli 2018 beoordeeld

Goede prijs-kwaliteit, valt iets duurder uit, maar niet meer dan in België als je kwaliteit krijgt. Goede keuze wijnen, maar de rode die we kozen was niet echt super. Onze zoon kreeg 1 liter cola, wij kregen vers warm brood (een verademing, eens echt brood als bij ons) De vis was een zeer grote portie en bij beiden te droog. Het vlees was zeer lekker en mals, de ribbetjes de beste die we in Amerika aten. Aanrader als je eens iets duurder en lekkerder wil gaan eten. Laat je niet afschrikken door de wachtrij, alles gaat vlot of kom vroeg (dwz vóór 18 u 15)

4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier naartoe gereden omdat alles wat bij Ruby’s Inn hoort slechte beoordelingen had of aan de prijs voor iets wat wij niet willen (buffet). We moesten even wachten maar dat maakte niet uit. Diner was lekker maar niets speciaal. Wel erg vriendelijk personeel en porties zijn weer lekker groot.

Reizigers die Bryce Canyon Pines bekeken, bekeken ook

In Bryce Canyon Pines geweest? Deel je ervaringen!