“Prima restaurant met lekker eten”
Beoordeling van Bryce Canyon Pines

Bryce Canyon Pines
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Bryce Canyon National Park
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Afhalen
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons bezoek aan Bryce Canyon twee keer hier gegeten. Als je rond 18:00 uur komt hoef je niet te wachten, wie later komt heeft kans op wachttijd voor er een tafel is. Bediening is vriendelijk en snel en het eten is echt prima.

Datum van bezoek: augustus 2017

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de goede recensies langs gegaan. We waren er om 5 uur en hadden meteen een tafel. Toen we weggingen zaten er veel mensen te wachten.
Wij vonden het eten ok, maar niet top. Soep vooraf dik als saus, vis veel te droog. Steak was ok, hamburger niet bijzonder. Pie als toetje idd prima. Maar gezellig ingericht en goede sfeer.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten bij Bryce Canyon Pines was goed, evenals de prijs-kwaliteit-verhouding.

We kwamen rond half zeven aan, maar omdat het al vol was, moesten we een klein half uur wachten.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje in het park heerlijk gegeten in dit restaurant! Voor elk wat wils en zeer betaalbaar. Je kunt helaas niet reserveren, dus moet je wel even geduld hebben voordat er plaats is. Wij moesten een kwartiertje wachten, maar dat was de moeite waard. De chef salad was erg origineel!

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ligt een 4 miles van Rubys inn !
Heerlijk vers gebakken brood, lekkere gerechten tegen een goede prijs !

Tip : probeer zeker eens de zelfgemaakte appeltaart ! Zalig !

Tip2: ga op tijd, anders is het wachten !

Reizigers die Bryce Canyon Pines bekeken, bekeken ook

In Bryce Canyon Pines geweest? Deel je ervaringen!