“Lekker!”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Afhalen
16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ontbeten en diner gehad, was erg lekker! Wel lange wachtrij savonds maar is de moeite waard. Ze maken zelf brood en hamburgers, vers en niet te vet. Aanrader!

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reviews hierover gelezen en vandaar onze keus. Wij werden niet teleurgesteld. Moesten wel even op onze beurt wachten maar zowel vlees als vis waren prima. Lekker warm brood erbij en koud water. Ook de wijn en bier waren prima

3 mei 2017 beoordeeld

Even zes km. rijden richting Kanab. Aan de rechterhand van de weg. Echt geen hoogstaand diner maar wel erg vriendelijke bediening enorme jampotten met Cola en meer dan voldoende eten op je bord.
Eerste avond een steak gegeten, tweede avond een burger. Tweede avond was minstens zo goed. Zorg dat je niet teveel eet en altijd als toetje 1 van de pie's neemt. Die maken het helemaal af. Vaak groot genoeg om met z'n tweeën van te eten. Voor dik 35 dollar eet je heel leuk met z'n tweeën

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een mooie dag wandelen door de Bryce Canyon hier de dag afgesloten met een heerlijke maaltijd. Het eten was erg smakelijk en zeker niet te duur! Kom wel op tijd, reserveren is niet mogelijk, anders moet je even op een tafel wachten. Bediening is vriendelijk en attent. Nadat je besteld hebt komt het eten vrij snel. Laat wel nog een plekje over voor de heerlijke vruchten-pie.

21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je gewoon heerlijk eten voor een goede prijs. Je moet wel geduld hebben, wij hebben namelijk 50 minuten in de rij moeten staan voor er een tafel vrij was. Dit was overigens zeker de moeite waard. Bovendien hebben ze hier echt hele lekkere taarten als nagerecht.

Reizigers die Bryce Canyon Pines bekeken, bekeken ook

In Bryce Canyon Pines geweest? Deel je ervaringen!