“Buffet is top”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Buffet
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Buffet
29 september 2017 beoordeeld

We hebben hier 2x gegeten. Eenmaal het volledig buffet en de 2e keer enkel de saladebar. Hier eet je echt je buikje rond.

Het volledige buffet heeft veel keuze aan vlees en groentjes, hier kan je blijven teruggaan! Dit geeft je ook toegang om nog een desert te kiezen als er nog iets zou bijgaan.

Prima keuze voor het geld dat je eraan kwijt bent.

Rubys-Restaurant, General Manager van Ruby's Inn Cowboy's Buffet and Steak Room, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Thanks for your review! We're so happy to hear that you enjoyed our buffet and salad bar. We hope you loved your visit to Bryce Canyon!

24 september 2017 beoordeeld

We hebben het buffet genomen. Dat levert voldoende variatie in het menu en een aantal dingen kan je vaker gaan halen, als je trek hebt.

Thanks for your review! We're so glad that you enjoyed our buffet. We hope you enjoyed your visit to Bryce Canyon!

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buffet is prima - voor 23$ all-you-can-eat van een gevarieerd buffet, een losse maaltijd kost gelijk veel meer.
Prima value for money!

Thanks for your review! We hope you enjoyed your visit to Bryce Canyon!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange dag wandelen in Bryce Canyon park hadden we geen puf meer om op pad te gaan. We aten daarom in het restaurant bij het hotel. We hebben onze buikjes vol gegeten aan het buffet. Veel lekkere dingen. Ook goede saladebar. Je mag zo vaak opscheppen als je wilt. Refills aan frisdrank worden niet in rekening gebracht. Reserveren niet nodig maar er kan een wachtrij zijn. Totale kosten 2 personen inclusief drankjes en fooi (=automatisch inbegrepen): 71 dollar.

Rubys-Restaurant, General Manager van Ruby's Inn Cowboy's Buffet and Steak Room, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2017

Thanks for taking the time to leave a review! We always appreciate hearing from our customers!

Hayely, General Manager

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hou je van spareribs, ga dan zeker hier eten. Het vlees viel bijna van het bot af, echt heerlijk. En lekker bloemkool en broccoli erbij, iets wat ik wel mis in veel restaurants in Amerika. Ik had de ravioli, was ook erg lekker. Het ontbijt viel ons tegen helaas. Niet het buffet genomen maar van de kaart besteld. De yoghert was wel echte lekkere dikke yoghert zoals ik die graag eet :)

Rubys-Restaurant, General Manager van Ruby's Inn Cowboy's Buffet and Steak Room, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Thanks for a great review! We're happy to hear that you enjoyed your time with us and hope you had a great visit to Bryce Canyon!

Reizigers die Ruby's Inn Cowboy's Buffet and Steak Room bekeken, bekeken ook

In Ruby's Inn Cowboy's Buffet and Steak Room geweest? Deel je ervaringen!