“Prima gegeten in het park”
Beoordeling van Bryce Canyon Lodge

Bryce Canyon Lodge
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Bryce Canyon National Park
Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Buffet, Reserveringen, Afhalen
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in de Bryce Canyon Lodge. Leuke ligging in het park.
Reserveren is niet mogelijk, daarom waren we er op tijd heen gegaan. Er was direct plek, maar later werd het drukker. Aardige en snelle bediening. Wel wat duurder. Maar gezien de beperkte keuze aan restaurants in Bryce, vonden we dit en prima keuze.

Datum van bezoek: juli 2018

3 oktober 2017 beoordeeld

De bediening was heel behulpzaam, de porties van de maaltijden waren groot en het eten was fenomenaal lekker. Je kan niet reserveren, maar je moet meestal niet lang wachten op een tafeltje als je niet met te veel bent.

Datum van bezoek: september 2017
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een geweldige gastheer die enthousiast vertelde over de gerechten en wijn. Gezien de grote porties namen we een chili voorgerecht klein portie, voor ons echter ruim voldoende en overheerlijk. Ook het hoofdgerecht was bij iedereen goed alleen inclusief de tip is het gewoon een duur restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en authentiek kader midden in het Bryce Canyon National Park. Warm interieur door aankleding met veel hout en steen dus past perfect in dit mooie nationale park. Keuken is speciaal en vooral op gezondheid geïnspireerd en georiënteerd. Persoonlijk lekker en gezond gegeten maar andere leden in de familie vonden het iets te speciale smaken. Geen goedkoop adres en algemeen zouden we dit qua totaalervaring met een 7 op 10 beoordelen.

Datum van bezoek: juli 2017
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we best chagrijnig bewoording gestaan door de dame bij de ingang. Ze had er niet heel veel zin in. We waren met 5 personen maar het ging niet van harte. De bediening was okay, aardig maar liep ook niet over van enthousiasme. Het eten was goed maar de rib-eye steak was ondergedompeld in saus waardoor de hele beleving minder werd.

Datum van bezoek: juli 2017

In Bryce Canyon Lodge geweest? Deel je ervaringen!