“Fantastisch lekker”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Buffet, Reserveringen, Afhalen
3 oktober 2017 beoordeeld

De bediening was heel behulpzaam, de porties van de maaltijden waren groot en het eten was fenomenaal lekker. Je kan niet reserveren, maar je moet meestal niet lang wachten op een tafeltje als je niet met te veel bent.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een geweldige gastheer die enthousiast vertelde over de gerechten en wijn. Gezien de grote porties namen we een chili voorgerecht klein portie, voor ons echter ruim voldoende en overheerlijk. Ook het hoofdgerecht was bij iedereen goed alleen inclusief de tip is het gewoon een duur restaurant.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en authentiek kader midden in het Bryce Canyon National Park. Warm interieur door aankleding met veel hout en steen dus past perfect in dit mooie nationale park. Keuken is speciaal en vooral op gezondheid geïnspireerd en georiënteerd. Persoonlijk lekker en gezond gegeten maar andere leden in de familie vonden het iets te speciale smaken. Geen goedkoop adres en algemeen zouden we dit qua totaalervaring met een 7 op 10 beoordelen.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we best chagrijnig bewoording gestaan door de dame bij de ingang. Ze had er niet heel veel zin in. We waren met 5 personen maar het ging niet van harte. De bediening was okay, aardig maar liep ook niet over van enthousiasme. Het eten was goed maar de rib-eye steak was ondergedompeld in saus waardoor de hele beleving minder werd.

22 februari 2017 beoordeeld

Uitstekende keuze. Midden in het park, 200 m van de Cayon; echt een lodge. (Voor de fans) een "Twin Peaks" achtige vooral houten foyer. Zeer vriendelijk personeel. Leuk restaurant met ook gezellige bediening en prima eten; ruime keuze. Hadden een knusse hotelkamer in één van de houten gebouwen in het park. "s Morgens vroeg de frisse geuren van het bos als je opstaat. Heerlijk !

Reizigers die Bryce Canyon Lodge bekeken, bekeken ook

In Bryce Canyon Lodge geweest? Deel je ervaringen!