Hotel Strada Marina(Zakynthos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Palatino(Zakynthos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Avalon Hotel(Zakynthos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Yria Hotel(Zakynthos Town)(Heel veel waar voor je geld!)
Alba Hotel(Zakynthos Town)
  • Bar/lounge
Dali Luxury Rooms(Zakynthos Town)
  • Gratis parkeren
Armonia Boutique Hotel(Zakynthos Town)
Pettas Apartments(Zakynthos Town)
    27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schone kamers. Elke dag wordt goed schoongemaakt en schone handdoeken. Personeel is vriendelijk. Bedden zijn zeer hard. Doet zeer als je op je zij ligt. Lekkere airco. Balkon is een halve meter breed dus geen fijne plek om op te zitten. Zwembad is zeer klein. Wel mooi uitzicht. Fijne ligging. Midden in het centrum. Vlakbij allemaal restaurantjes (veel Italiaans helaas, wel lekker) en winkeltjes.

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
    katerina-dianahotels, Manager van Diana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Hello Shamira!

Thank you very much for adding your review on Diana Hotel. We are happy to know that you had a nice holiday at Diana and that partly we were able to cover your needs.
    We apologize that we could not keep you happy in all aspects of our service and we will do our best to become better so we can meet your expectations in the future. We hope that we will have the chance to see you back again at Diana so our staff can give you a warm welcome back. Wishing you a wonderful time back home.

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Diana is geen slecht hotel om in te verblijven. Locatie is goed, ontbijt is goed en de rooftopbar en infinitypool maken het af. Helaas zijn de kamers wel verouderd tov de rest. Vaak koud water tijdens douchen en de bedden zijn vrij hard. Maar als je veel op pad bent, dan is het een prima hotel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    katerina-dianahotels, Manager van Diana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

Hello NickvRookhuijzen!

Thank you very much for taking the time to add your review on Diana hotel. We are happy to know that you had a nice overall holiday in our home and that some of the hotel facilities and services met your needs and standards. Thank you for your kind comments on our roof top and for sharing your thoughts on how we can improve ourselves. We do hope that we will have the chance to see you back again in our home in the near future and welcome you back with a smile. In the meantime, we are wishing you have an enjoyable time back home.

25 juli 2016 beoordeeld

We zaten op een perfecte locatie vlakbij twee mooie pleintjes waar je elke avond leuk uit eten kon naast de deur, ook waren er meerdere supermarktjes in de buurt en een leuk strandje met bedjes en WiFi. Het personeel was heel erg vriendelijk en waren bereid om je met alles te helpen. De roof bar was echt super mooi en de drankjes erg lekker. Wij waren erg tevreden over onze kamer met twee balkonnetjes (een grotere en een kleinere) en de badkamer was ook meer dan fijn. Ook hebben wij erg genoten van de super mooie jacuzzi! Wij hebben een top vakantie gehad en zijn erg tevreden! Bedankt Diana Hotel.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
    katerina-dianahotels, Manager van Diana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Hello Elisa!

Het maakt ons allemaal het gevoel erg blij om te weten dat je een geweldige tijd gehad hier in ons huis en dat we erin geslaagd op het voldoen aan uw behoeften en normen! Namens alle medewerkers en de familie hier bij Diana wil ik aan je voorbij onze waardering voor uw opmerkingen over onze medewerkers op de manier waarop ze je behandeld. Houd er rekening mee dat ons huis altijd open zal zijn voor u en onze mooie personeel zal hier om u terug te verwelkomen met een glimlach van het hart! Wees voorzichtig tot dan toe en hebben een geweldige tijd terug naar huis! Xx

18 juli 2016 beoordeeld

Heerlijke 11 dagen vakantie doorgebracht in Diana Hotel. Super ligging midden in het centrum. Kamers klein beetje gedateerd, maar erg schoon. Dagelijks schone handdoeken en bed opgemaakt. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembad op de bovenste verdieping met een mooi uitzicht over de stad en de zee. Gezellige bar met zeer vriendelijk personeel! Denken graag met je mee om je een topvakantie te bezorgen! Enige minpunt is het ontbijt. Dagelijks hetzelfde, omelet ligt al vanaf 's ochtends 7 uur in de warmhoudbakken waardoor het om half 10 niet erg smakelijk meer is. Voor de rest weinig keuze.
    Al met al een topvakantie gehad!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Hallo Rutger!

Heel erg bedankt voor de tijd neemt om uw beoordeling toe te voegen aan Diana hotel en voor het delen van uw herinneringen met de rest van ons. Het maakt ons allemaal een goed gevoel te weten dat je een heerlijke vakantie gehad naar Zante en dat Diana hotel was aan uw behoeften en normen. Namens alle medewerkers en de familie zou ik willen zeggen een grote dank u voor u soort commentaar op onze mensen op de manier waarop ze zorgden voor jou. U hebt een een glimlach op ons gezicht :-) We excuses als het ontbijt in de aanbieding was niet aan uw wensen en wij zullen ervoor zorgen om te zien wat we zo kunnen verbeteren aan onze gasten gelukkiger te hebben. Het verzenden van de liefde van het personeel en familie bij Diana xx

6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier eind juni, begin juli geweest. Het personeel is enorm vriendelijk! Natasja is zo lief! Zowel de receptionisten als het personeel in het hotel zelf. De kamers werden iedere dag opgeruimd, handdoeken elke dag vervangen en bedden werden netjes opgemaakt. Er ontbrak ons niets. Het zwembad op het dak is prachtig met een gezellige bar en terras. We komen hier zeker terug. Een geweldige ervaring!

Verbleef: juni 2016
    katerina-dianahotels, Manager van Diana Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2016

Hello Alicia!

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw beoordeling over Diana toe te voegen en voor het kiezen om uw vakantie herinneringen te delen met de rest van ons. Het is geweldig om te weten dat je een heerlijke tijd gehad hier in ons huis en dat onze medewerkers maakte je zo welkom voelen.
    Namens iedereen bij het hotel zou ik willen zeggen een grote dank u voor uw opmerkingen over onze medewerkers en voor hen een dergelijk krediet te geven op de manier waarop ze zorgden voor jou. Tot de volgende keer, hebben een geweldige tijd terug naar huis en altijd veilig blijven. Het verzenden van de liefde van allxxxxx