“Bravo!!”

Keukens: Grieks, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies op TripAdvisor hier gaan eten. En inderdaad het was heerlijk. Wij hadden de Stifado, moussaka en de lam en deze waren alle 3 heerlijk van smaak.
Je krijgt hier een klein dessert van het huis. Je krijgt hier ook een ouzo van het huis en als je net als mij niet van ouzo houd, maar wel zo beleefd ben om een shotje mee te doen dan kan hij best wel eens als sterk worden beschouwd haha.
Deze avond liep er een vrouw rond die de rekeningen deed. Helaas had zij zeer onvriendelijk en arrogant gedrag, wat totaal niet past bij het andere personeel.
Het andere personeel is juist zeer vriendelijk en doen er alles aan om er voor te zorgen dat je een fijne avond hebt.
Wij hebben dankzij het eten en 9/10 personeelsleden een heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van alle goede recensies hier gaan eten, maar dat viel helaas wat tegen.
We hadden allerlei verschillende voorgerechten die we gedeeld hebben.
Eerst even de pluspunten:
- gratis fles water van het huis
- olijfjes/olie/feta van het huis was lekker
- tzatziki was goed
- Griekse salade, gemiddeld
- garnalen saganaki, waren hele goede garnalen

Wat minder was:
- de gehaktballetjes waren wel lekker, maar de saus niet zo
- feta uit de oven, zat een hele vreemde, niet lekkere smaak aan

We kregen ook nog raki en een toetje van het huis, erg aardig.

Naar mijn idee echt een toeristen restaurant, heeft niet zoveel met echt Grieks te maken.

Datum van bezoek: september 2019
20 augustus 2019 beoordeeld

Via TripAdvisor zagen wij dit restaurant. Wij werden direct vriendelijk begroet en de gastheer verontschuldigde zich voor de wachtrij van 20 tot 30 minuten. In onze ogen was dit alleen maar een goed teken en besloten daarom op een plek te wachten. Ondertussen kregen wij al een heerlijk drankje. Toen wij een plekje toegewezen kregen in een sfeervolle restaurant werd er gelijk een fles water van het huis op tafel gezet en werd onze bestelling opgenomen. Ons eten smaakte heerlijk, het was allemaal goed op smaak gebracht en heerlijk klaargemaakt. Tot slot nog een smakelijk toetjes van het huis en een sterk shotje na. Dit is zeker een aanrader! PS reken op een hand, high five, knuffel van de eigenaar bij vertrek, ze zijn erg dankbaar voor je komst!

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten. Leuke mensen en de zelfgemaakte grappa en baklava van het huis toe maakte het helemaal af!

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van tripadvisor er heen gegaan. We werden ontvangen met een heerlijk, zoet welkomst drankje. Er werd voor ons een plekje gemaakt omdat hij veel reserveringen had. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
Na afloop kregen we van het huis een heerlijk toetje/gebakje en werd er nog even raki gedronken met elkaar.

Reizigers die Ammos Taverna bekeken, bekeken ook

Zakynthos Town, Zakynthos

In Ammos Taverna geweest? Deel je ervaringen!