“Mooi terras, zeer middelmatig eten, erg chagrijnige bediening”
Beoordeling van Kokkinos Vrahos

Kokkinos Vrahos
Geclassificeerd als nr. 42 van 89 Restaurants in Zakynthos Town
Keukens: Europees, Grieks
21 augustus 2018 beoordeeld

We maakten de fout door achter het restaurant te gaan eten, met uitzicht op zee en vuilcontainers. Blijf op het plein, veel beter. Het eten is zeer middelmatig, en reken er op dat de helft van de kaart niet aanwezig is, zeker bij de vis. De grootste tegenvaller is de bediening, in ons geval twee chagrijnige dames die niet veel lol hadden in hun werk. Alles was teveel of werd verkeerd begrepen. De manager is overigens een aardige vent die het wel begrijpt, maar ja, als je personeel dat niet heeft, heb je nog steeds een slechte tent op een mooie plek.

Datum van bezoek: augustus 2018

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn Zakynthos stad aan het verkennen bij avond d en strijken hier neer om wat te drinken.
We bestellen en krijgen goede drankjes waar onder goede ( en véél) koffie in mooie grote bekers.
Prijs valt ook mee

NB: de toiletten waren schoon

Datum van bezoek: september 2017
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi terras, maar de zaak kan helaas niet waarmaken wat het probeert uit te stralen. De bediening liet zich amper op het terras zien. Verscheidene mensen gingen al mopperend naar binnen om daar hun bestelling op te geven. Dit hebben wij ook maar gedaan. De ober verontschuldigde zich, omdat hij het zo druk had. Met een hooguit kwart gevuld terras belooft dat wat voor het hoogseizoen! Wij hadden oa een lemon-juice (een soort aanmaaklimonade) en twee tosti's. Het kaas was nog niet gesmolten en de tosti's waren koud. Wij zullen hier nooit meer komen! Wat een afknapper!

Datum van bezoek: mei 2017
21 mei 2017 beoordeeld

moet je zeker even geweest zijn , vriendelijk , lekker en goed verzorgd , Gegorgios en zijn zoon , dorpsfiguren met voor iedereen een vriendelijk woord

Datum van bezoek: mei 2017
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een spagetti carbonara en spagetti met zalm gegeten. Smaakte goed, zeker genoeg. Flesje water erbij en waren maar €16,- kwijt. Prijs/kwaliteit verhouding goed!

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Kokkinos Vrahos bekeken, bekeken ook

Zakynthos Town, Zakynthos

In Kokkinos Vrahos geweest? Deel je ervaringen!