“Lekkere pizza, maar niet de allerbeste ”

Ristorante Pizzeria Taormina
Geclassificeerd als nr. 25 van 46 Restaurants in Deinze
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier als avondmaal een pizza vier kazen gegeten. De pizza was lekker en een mooie portie. Het nadeel was dat de bodem niet krokant genoeg was en de 'finishing touch' ontbrak. De pizza werd zo opgediend, zonder blaadje basilicum of een kerstomaatje als afwerking.

Goed eten, maar ik rij hier niet speciaal voor om. Ik kom hier enkel bij gelegenheid terug.

11 mei 2018 beoordeeld

De pizza's zijn erg lekker en worden door ons regelmatig afgehaald. De verse pasta's en suggesties zijn ook lekker.
Toch wat teleurgesteld in de andere pasta's en vooral het dessert, die niet vers of zelfgemaakt lijken te zijn.
De bediening is vriendelijk, de vernieuwde zaak ziet er mooi en gezellig uit.

14 april 2018 beoordeeld

Niets aan te merken op de vernieuwde inrichting, vriendelijke en professionele bediening. Speciaal daar gegaan omwille van de pizza's (was ons aanbevolen), maar toch enigszins ontgoocheld.

3 maart 2018 beoordeeld

Mooie en nette inrichting. Uitgebreide menukaart waar we steeds de pizza kiezen met ansjovis ... Deze keer mochten er wel wat meer op.

11 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds vriendelijk en vlotte bediening ! Superl lekkere pizza's, pasta’s , wijnen.... Een echte Aanrader !!! De meeneempizza’s zijn zóooo lekker

Reizigers die Ristorante Pizzeria Taormina bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen

In Ristorante Pizzeria Taormina geweest? Deel je ervaringen!