“Heerlijk geluncht!”

La Dispensa di Andrea e Gregorio
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Strada in Chianti
Keukens: Pizzeria, Bar, Wijnbar
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hoe de eigenaar ons een geweldige chianti adviseerde! Vol passie en kennis. Heerlijke streekproducten geproefd, zowel qua vlees als kaas. Echt een heerlijke Italiaanse afscheidslunch in een lokale gelegenheid. Kleinschalig en aan te bevelen!

25 juni 2018 beoordeeld

Achter het winkeltje bevindt zich een prachtig terras, waar je heerlijk kunt genieten van het goede eten, de lekkere wijn en de vrolijke en gastvrije bediening.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Langs buiten denk je dat een winkel is maar boven in de tuin hebben we een super plateau met al de lokale vleeswaren en kaas gegeten met een heerlijk glaasje Chianti gedronken

26 oktober 2017 beoordeeld

Hier hebben we binnen aan een tafeltje een uurtje stuk geslagen, voordat we bij ons restaurant terecht konden. We zaten er prima, met een mooi glas Chianti. De oude, sympathieke gastheer en –vrouw spraken geen Engels, maar we kwamen er toch wel uit. Je kunt er ook wat eten, vnl. antipasti. Sfeervolle inrichting. Er is ook een binnentuin. Leuk adres dus voor een tussenstop.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er niet gegeten. Telefonisch gereserveerd maar toen we naar binnen gingen was het meer n winkel dan n restaurant. De eigenaar is heel aardig wilde wel n ham en/of kaasplateau maken maar wij wilden n dinner. Jammer we hadden n eind gereden.

Reizigers die La Dispensa di Andrea e Gregorio bekeken, bekeken ook

Greve in Chianti, Provincie Florence

In La Dispensa di Andrea e Gregorio geweest? Deel je ervaringen!