“Goed!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Els Poblets
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote porties, eten was goed!
Goede prijs / kwaliteitverhouding.
Vriendelijk personeel.
Leuk terras.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week 2x hier gegeten. Lekker buiten waar het gezellig is. Het eten is gewoon goed. Goeie steak heerlijke tomaten soep een salade bar en uiteraard naar keuze gepofte aardappel gebakken aardappel of patat..omdat je niet kunt pinnen mochten wel de volgende dag terug komen om te betalen. Toen kregen wel ook nog een tip voor een echt Spaans restaurant.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier meedere keren gegeten, gewoon prima geen poespas of zo.
De eigenaresse is intzettend aardig, ze doet echt haar best om de gasten welkom te laten voelen.
Veel terugkerende gasten.
Eten is prima, je moet wel van de duitse keuken houden.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een goede prijs! De schnitzels zijn top. De aardappelsoep en tomatensoep zijn ook heerlijk. Voor 12 euro heb je een menu met soep, schnitzel, salade en dessert. Heerlijk! Nu al een aantal jaren geweest en we komen zeker terug!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhoewel wij niet voor de uitgebreide schnitzel kaart zijn gegaan, kunnen we zeggen dat het eten er geweldig is. Het stuk vlees, de saladebar en zelfs de frites zijn van super goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk, in Duits, Spaans of Frans en alles wordt gedaan om de klant te plezieren.

Dat het restaurant aan een doorgaande weg ligt merk je niet echt want het terras is met groen omheind.

Een aanrader om heerlijk te gaan eten!

Reizigers die Kartoffelhaus bekeken, bekeken ook

El Verger, provincie Alicante

Els Poblets, Costa Blanca

In Kartoffelhaus geweest? Deel je ervaringen!